Vandaag even naar de stad geweest om wat boodschapjes te doen...
Ik gooi even wat achter in de wagen, komt er een oude man naar me toe die zegt: Meneer, er heeft net een vrachtwagen tegen Uw auto gereden 8-o ik dacht: " Een vrachtwagen" oh nee !!!
Even gekeken en de schade valt mee, de voorbumper is beschadigd op een aantal plaatsen en de kentekenplaat is er afgerost en daarachter zit juist de meeste schade...
Afijn, het schadeformulier ingevuld, hij moest in de vrachtwagen even met zijn baas bellen en vervolgens komt hij eruit en zegt: "Joh, je kan wel even bellen met mijn werkgever, waarschijnlijk word het zo wel vergoed zonder verzekering"
In eerste instantie was ik wat huiverig hiervoor, toch maar even naar het schadebedrijf getuft en daar vertelde men mij dat de schade toch gauw richting de 500 -550 euro ging
Nu heb ik de desbetreffende man gebeld (voicemail ingesproken) en als hij morgen terug belt zal ik wel horen hoe en wat... mijn bedoeling is om te kijken wat ik ervan weg kan poetsen en eventueel wat proberen bij te tippen met een lakstift, misschien wat wetsanden en dan money in the pocket te houden voor een andere wagen...
De Lupo gaat waarschijnlijk volgende maand op marktplaats omdat mijn vrouw met zwangerschapsverlof gaat, ze moet dan in mei weer beginnen en ze wil graag een VW Polo, daar kan ik dan mooi dat geld bij doen.
Wat denken jullie ervan?
Hier wat foto's van de schade van vandaag:
Dit lijkt me een gemene en zal ik nooit helemaal kunnen laten verdwijnen omdat hier gewoon een stukje lak weg is