• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Grit Guard Detailing Cart (karretje)- Wie zou hier interesse in hebben?

Tja ik sluit me bij de vorige mensen aan, veel geld voor een stukje plastic, ik hou liever van een stevig houten of metalen karretje, en dan ook nog graag met wat stootrubber rondom (want je zult altijd net zien dat......)
die kar van datona ziet er een stuk steviger uit en is vele malen goedkoper.

Mark
 
positieve aan deze wagen is dat deze vermoedelijk uit elkaar gehaald kan worden voor degene die niet een mooie garage c.q. schuur tot zijn beschikking heeft is dat wel fijn.
als je kijkt naar kunststof etage wagens bij bv de overtoom zit je op het dubbele.

Hoop dat Tim een review wil plaatsen als hij deze in werkelijkheid mag aanschouwen.

Ik vindt het ook een kostbaar stukie plastic, maar is gridguard dat niet altijd?:-"
 
Het moet toch wel stevig zijn wil het een volle padwasher emmer zo kunnen houden met dat gat erin.
Denk niet dat het van dat slappe plastic is.
 
Ik heb de GG DC al een paar maanden in gebruik en zou niet meer zonder willen. De prijs die Tim voorstelt is meer dan redelijk. Het is een wereld van gemak en doet zijn werk perfect. Het is een vrij robuuste kar (elephant-proof) en kan zeker tegen een stootje, en voor wat betreft de wieltjes, dat zit wel snor. op 2 van de 4 wielen zitten overigens ook "stoppers" (voor als je op een helling staat??). Zelfs met een gevulde UPW volgt de GG DC moeiteloos. Voor het bedienen van je UPW hoef je niet eens te bukken en pads schoon draaien gaat met het grootste gemak op comfortabele hoogte. Overigens is GG DC makkelijk en snel in elkaar te zetten en uit elkaar te halen mocht je hem in zelfs een kleine auto willen vervoeren. Ik had er 1 over en had deze aan een detailer aangeboden voor een vrienden prijsje, maar daar kreeg ik niet eens een reactie op, dus alle posts die ik gezien heb zijn begrijpelijk, ach ja zo ieder zijn ding. Er zijn lieden die het 2 emmer systeem hanteren en er zijn nog zo veel minder die de GG "gekoppelde" dolly's hiervoor hebben. Ook dit weer "efficiency & gemak" hebben hun prijs. Met een beetje klus heb je het zo staan. Als je echter alleen maar je eigen bolide doet, zijn de reacties begrijpelijk. Over vormgeving kunnen we uren over doorgaan, dit ding doet gewoon waarvoor het gemaakt is en is zeer sterk!! (Met 1 zo'n klap van zo'n rode tray ben je morsdood en dat rode materiaal is geen plastic). De PRS die op het plaatje te zien is krijgt van mij trouwens ook een dikke "Thumbs UP!!!" Verder: "Peace!"

P.s. als je hem hebt "piep je wel anders":-"
 
+1
Precies mijn reactie. Het zal ongetwijfeld wel stevig zijn. Die jongens maken denk ik echt geen rotzooi.

Spijt mij wel. Ik vind hem erg mooi, maar toch wel erg prijzig.
 
Aficior zei:
+1
Het zal ongetwijfeld wel stevig zijn. Die jongens maken denk ik echt geen rotzooi.

Dat doen ze zeker niet en op "law-suits" zitten ze ook niet te wachten. Het is een super degelijk robuust en zeker geen klein karretje als je hem in het echt ziet en is overigens door "pro's" getest. Ieder apart onderdeel is erg sterk en met een gevulde UPW (aardig zwaar!) voelt het solide aan. Verder zijn via trial & error alle kinderziektes eruit. Overigens heeft GG een perfecte service!!!
 
Tim als je gaat bestellen , wil je dan eentje voor mij laten meekomen .
Denk dat ik er veel plezier aan ga beleven .

gr. Rene