• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Grit Guard Emmer 19 liter

Matthijs

Detailing addict
29 jul 2008
262
65
Hallo,

Heeft iemand hier een Grit Guard Emmer 19 liter? En heeft iemand hier toevallig een foto van?

Excl. de rollers uiteraard.


Groeten Matthijs
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nope... ben wel een keer op zoek naar wat grotere emmers ;)
Hebben dan??
En waarom zonder de rollers? want dat lijkt me wel handig juist :!
 
Ja ben van plan er 2 te kopen. De rollers verkoopt carclean niet, kan ik evt. zelf maken ;)
Maar ik bedoelde of de Gritguard emmers die CC verkoopt, er net zo uitzien als de emmers op dat plaatje ;)


Groeten Matthijs
 
Dat zijn volgens mij die emmers ,kleur weet ik niet (kan je in meerdere kleuren krijgen geloof ik)..

Je moet eens opzoeken wat zo'n trolley ,emmer en deksel kost.. Beetje te duur voor wat het is.. de emmer alleen is nog te doen.

Ik geloof dat Pinnacle de emmers ook verkoopt ,zelfde formaat maar dan doorzichtig ,mss kan Tim er aan komen via z'n leverancier..
 
Ik heb een grit guard emmer...
Die ziet er inderdaad zo uit, alleen is die van mij rood ( trouwens gekocht bij Tim )
 
Ik volgens mij dezelfde emmer, alleen zonder de reclame. Het zijn gewoon US x gallon emmers. Zij hebben een andere stijl emmers dan wij hier aan deze kant van de grote plas ;) Mijn Gritguard padwasher emmer is hetzelfde. Ik denk dat deze emmer 1 gallon (3,78 liter) groter is dan de Meguiar's emmer.