• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Groeten uit Almere

michelvdn

Detailing rookie
25 jan 2010
13
0
Goedenavond allen!

Mijn naam is Michel van den Nieuwenhof en ik heb een Volvo 850 en een motor, Yamaha FZR1000.
Poetsen doe ik al een tijdje, begonnen (zoals velen waarschijnlijk) met zo'n onding met 2 handvatten van de Gamma, Praxis of Hornbach. Nu eindelijk een echte kunnen kopen, zo'n haakse poetstol welke traploos instelbaar is en een langzame start heeft zodat je niet meteen helemaal onder de polijstbende zit.

Morgen maar eens inkopen gaan doen bij de botenzaak om de hoek, zij hebben goed poetsspul aldus een vriend van mij. De Commandant is op, dus dan meteen maar wat goeds kopen.
Iemand anders tips om goede spullen aan te schaffen en om deze achterlichten weer netjes te maken zoals bij deze Volvo?
https://forum.Carclean.com/cc_postst4076/Volvo-850-T5R.aspx
 
michelvdn zei:
...Morgen maar eens inkopen gaan doen bij de botenzaak om de hoek, zij hebben goed poetsspul aldus een vriend van mij. .....
:no

Welkom,

Weet wie je vrienden zijn :D
Eerst maar eens wat rondneuzen op dit forum en dan het team van Carclean bellen voorkomt ellende.

Hans
 
Had de zoekfunctie al gevonden, wat een zooitje info!!! Er gaat letterlijk een wereld voor me open, wacht nog maar even met de wagen weer laten glimmen, zout is sowieso bende!
 
Welkom hier!
Het weer netjes krijgen van je 850 lichten is lastig hoor, maar zoek eens op
polijsten lampen (bv. met Poorboys professional Polish)
Verder zou voor jouw wellicht het volvo850forum handig zijn.
 
Vandaag maar 's bezig geweest met die achterlichten, eerst geschuurd, van grain 200 t/m 1200 wet. Daarna een beetje Unipol gepakt (eigelijk tegen doffe kuipruitjes) en gaan poetsen.
Resultaat is nog niet top, maar wil zo lang mogelijk wachten met het kopen van nieuwe lichtjes.
Nu maar afwachten hoe lang dit "goed" blijft...
 
Net geprobeerd, lukt niet in het donker. Welk spul gebruik jij D-J? Ben nu een beetje aan het rondkijken, maar zie echt door de bomen het bos niet meer!
 
Tja....ik heb een V70....(zie: https://forum.Carclean.com/cc_postsm84416/Hebben-we-nog-wat-gedaan-vandaag-Deel-3.aspx#post84416) en die heeft daar stukken minder last van.
Maar afhankelijk van de krassen heb ik diverse PB producten.
De ruit van mn motor krijg ik altijd weer als nieuw met PB Professional Polish.
 
Hier dan eindelijk een fototje, donker en regen dus helaas is het niet goed te zien...
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
 
Laatst bewerkt door een moderator: