• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

groeten... van Focusio

Tiporon

Detailing addict
15 mrt 2009
685
68
62
Hallo waarde autoliefhebbers,
Graag stel ik mij bij deze even voor.
Ik ben sinds enige tijd fan van autopoetsen...
Na enkele Detailday's bij meguiars kreeg ik de smaak goed te pakken maar stond maar in een richting te kijken en dat was meguiars.....
Nu ik op deze forum ben gaan rondneuzen kom ik tot de vaststelling dat er meer bestaat dan Meguiars alleen.
Daar ik morgen mijn nieuwe Focus ga afhalen heb ik mij maar ineens volgende spullen besteld bij Carclean:
Poorboys World - Leather Stuff
Poorboys World - Wheel Sealant
Collinite - Marque d Elegance Carnauba Paste Wax No. 915
3M - 3434 afplaktape
en als tweede afzeemdoek :poorboys World - Waffle Weave Drying Towel (de watermagneet van Meg. heeft mij nog niet echt overtuigd)
Allemaal nieuwe spullen die ik op mijn nieuwe 4wieler ga gebruiken(eerste keer leder interieur en lichtmetalen velgen).
Mijn vorige wagen was een Peugeot 306 break die ik na 10 jaar trouwe dienst vervang door de focus.
Ook heb ik ook nog een Mini waar ik dringend aan verder moet werken en deze wil ik begin volgend jaar terug op de baan krijgen.
Binnenkort ga ik dochterlief haar Corsa onder handen nemen(En daar is stevig werk aan!!)
Daarom ga ik bij de "kerstman" een DAP500 bestellen.
Alleen ben ik er nog niet uit welk starterspakket ik moet nemen.
Alvast bedankt voor de aandacht
groetjes
 
Hoi miniron. Welkom hier op het forum.

Altijd leuk om een nieuwe auto op te mogen halen (zo vaak gebeurt dat nou ook weer niet).
Wat voor Focus wordt het?
 
Welkom hier! Een leuk pakket heb je voor jezelf samengesteld!!
 
Het is een Focus 5deurs Econetic geworden
Wel de speciale serie "black Magic".
waaronder :half leder interieur , 16"lichtmetalen velgen , donker getinte ruiten vanaf de B-stijl , automatische verlichting/ruitenwissers , spoilerkit , 3spakig sportstuur,middenarmsteun etc...
de Kleur is Moondust zilver.
Wel niet de kleur om je poetstalent te showen maar anderzijds wel een dankbare kleur.
Ik plaats binnenkort wel enkele foto's
 
Daar juist ring,ring aan de deur....GLS levert mijn bestelling af die ik begin van de week heb gemaakt.
Alles perfect verpakt ennn.....leuke cadeautjes er bij!
bedankt Carclean voor de vlotte service !
Dit is niet mijn laatse order.
kortelings zal er een order voor een DAP500 binnen komen.
enkel nog aan het overwegen welke set ik ga bestellen(DAP DAP500 V2 CCS Starterspakket of DAP DAP500 V2 Raffini Starterspakket).
Mijn Focusje staat inmiddels in de garage.
Ik vertrek nu met de fiets naar mijn werk ondanks het rot regenweer....maak er zonde van om mijn nieuw speelgoed vuil te maken....
foto's volgen
groetjes
 
Sinds eind november heb ik nu mijn Focus maar nog geen kans gehad een fotootje te posten
Gisteren na de pokkeweer-periode hem eens vertroeteld.
De Collinite 915 bewijst dat hij zijn werk goed doet en een goede bescherming geeft tegen de pekel.
hier enkele afterpics.
onzeFocus1701105.jpg

onzeFocus17011010.jpg

onzeFocus17011015.jpg

onzeFocus1701106.jpg

Hier nog enkele reflectiebeeldjes...wel bij zeer somber weer:confused:
onzeFocus17011013.jpg

onzeFocus17011014.jpg

En nog enkele foto's van het interieur.
onzeFocus1701102.jpg

onzeFocus1701103.jpg

onzeFocus1701104.jpg
 
Welkom op het forum, mooie focus, een econetic toch?
Leuk interieur ook zo met dat half leder.
 
Het is inderdaad een Econetic.
Al is er weeral een nieuwere versie(de2..)die nog iets minder CO uitstoot en hier door een extra 10% korting opleverd:confused:
Maar over al die energietrucs heb ik toch mijn twijfels.
Een start/stop-systeem dat je kan uitschakelen is zoals bij Skoda Greenlines die op 205/45 18" wielen rond rijden terwijl ze geleverd worden met 175 14" bandjes....;)
Die hankooks bevallen wel maar maken wel iets meer geluid dan de Uniroyal's op mijn vorige wagen.
En een verbruik in bebouwde kom van 5.4l/100km is toch wel zeer goed naar mijn mening