• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Groeten uit Vlaanderen

Gunther

Detailing trainee
4 sep 2018
2
32
Hoi iedereen, ben dus Gunther, wonende in het 'zoete Waasland'. Via de webshop Carclean hier op geraakt en blijven hangen tot (soms) ergernis van mijn eega... tot ze in de proper gepoetste Renault Talisman stapt... dan ziet ze waar ik mijn geld aan uit geef... ☺️ Uiteraard al super veel geleerd van jullie waarvoor mijn welgemeende dank. Int kader van 'nooit te oud om te leren' blijf ik hier regelmatig, lees, dagelijks passeren...

Ik moet wel toegeven, als ik op m'n werk vertel hoe ik mijn wagen kuis (2 emmer methode, auto afdrogen , etc) bekijken ze me toch raar...
 
Welkom Gunther, en fijn nog eens een Vlaming!
Als ik mijn stappenplan vertel, dan krijg ik ook van die hele rare blikken.
Dan kan ik op hun gezicht lezen ‘die is goed gek’ , wij kuisen (lees carwash) de wagen maar om de drie maanden! :eek:
 
  • Leuk
Reactions: Gunther
Aan de weerkaatsing in mijn wagen kun je al een detail van mijn streek opmerken... goed kijken
 
Welkom op het forum Gunther.
Herkenbaar, die gemengde gevoelens bij de wederhelft. Uitgaven en gespendeerde tijd in de hobby worden niet altijd gewaardeerd maar de resultaten maken soms wel weer wat goed ;)
Er komt vast een dag dat je een collega kan helpen met een detailing gerelateerd probleem. Dan gaan die er ook nog wel anders tegenaan kijken :innocent:
 
Nog een Vlaming op het forum. Hier hetzelfde probleem, al heb ik wel al enkele buren en collega’s van gedachte kunnen veranderen.
Mijn vrouw heeft het er idd wat moeilijker mee.
 
  • Leuk
Reactions: Gunther