• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Groeten vanuit een immer zonnige Algarve!

Rob F

Detailing rookie
16 mei 2008
33
0
Hi carcleaners, mijn naam is Rob, ik zwerf ook al een tijdje rond op het Audi forum, en nu dus ook hier.

Wij wonen sinds ruim 10 jaar in de Algarve - Portugal, en dat bevalt ons uitstekend! :cool:

Ben nooit zo'n autopoetser geweest, eens in de week even door de krasstraat en dat was het dan wel. De vorige zwarte pick up zag er na 4 jaar dan ook niet meer uit, één grote swirl bak. Vorig jaar een nieuwe pick up gekocht en ook een wat verwaarloosde Audi Cabriolet van '97. Via het Audi forum en het Meguiar's forum veel geleerd over hoe een auto wél goed te behandelen. Hoewel ik nog altijd geen liefhebber van het 'edele' poetswerk ben, heb ik inmiddels qua spullen wel zo'n beetje alles in huis voor een optimaal resultaat.

En dat resultaat.... tja, dat is toch wel de moeite waard! :)^

Even wat piccies: .......... Hola, je kunt hier geen pics opladen vanaf je computer?
 
Hi Rob,

Welkom! En ja dat poetsvirus krijg je steeds meer te pakken! ;)

Pics uploaden gaat nog niet, over een uurtje wel! :)^

Thanks voor het voorstellen en aanmelden en veel plezier hier!

Ciao,

Tim
 
Hij is vast druk met ze R 8 aan spelen. probeer anders hier http://tinypic.com/ werk makkelijk en snel
 
Welkom! Hoe kom jij daar aan je detailproducten? Ook via internet?
 
Ja klopt, hier is niks te koop helaas. Er is een aanvullend pakketje onderweg van Tim, 'as we speak'.
 
Ola Roberto,

Leuk dat je je ook hebt aangemeld! Ik ken dat fraaie spul al van AF, maar leuk om het park weer even op een rijtje te zien. Wat is het leven toch rot hè... :p

Re piccies kan ik aanraden om shelluploader te installeren. Werkt super! Zo vanuit de map met een muisklik foto's uploaden. ;)
 
Dibbuz zei:
Die Nissan is echt een dikke bolide!

Thanks! Hij bevalt ook prima, stukken beter dan de vorige Nissan. Deze is véél comfortabeler, luxer, sneller, kortom heerlijke bak.

@ Sven, tja, 't is tobben man... :p
 
Thanks Rudi!

Met de Navara heb ik trouwens serieuze poetsproblemen gehad. Werd door de dealer afgeleverd onder de hologrammen. Waarschijnlijk door een malloot met een poetstol en schapevacht behandeld. Inmiddels nagenoeg opgelost, maar moest het wel zelf doen, dealer bleek niet in staat om de auto weer fatsoenlijk te krijgen.
 
Eigenlijk ook van de gekke, dat die dealer dat niet even netjes oplost... :(

Maar 't is wel een mooie stoere bak... :cool:
 
He Rob, Mooie auto's hoor! En daar in de algarve altijd lekker weer!

Ennuh...hologrammen op de auto? Wat is dat voor iets?

(Mag ik vragen hoe je zo in Portugal terecht ben gekomen?)
 
Ja, heb je avontuur gelezen op het Audi Forum.
@dovdmeer: Hologrammen zijn vage krassen die je ziet zo gauw de zon op de lak schijnt. Het zijn echt hologrammen. In het donker lijkt alles goed, maar zo gauw er licht op schijnt zie je ze.
Deze worden veroorzaakt door te poetsen met een rotary. Als je hier heel goed mee kunt werken heb je geen last van hologrammen, maar meestal wordt de auto nog een keer nagelopen met een excentrische machine die ervoor zorgt dat de hologrammen verdwijnen.

Gr. Rudi
 
dovdmeer zei:
He Rob, Mooie auto's hoor! En daar in de algarve altijd lekker weer!

Ennuh...hologrammen op de auto? Wat is dat voor iets?

(Mag ik vragen hoe je zo in Portugal terecht ben gekomen?)

Rudi hierboven heeft de hologrammen al perfect toegelicht, dank hiervoor! ;)

Hoe we hier terecht zijn gekomen? Tja, ruim 10 jaar geleden weggereden uit NL richting Carvoeiro, waar we nu nog altijd wonen. Inmiddels weer een bedrijfje opgebouwd wat we samen runnen, gaat lekker.
Nog nooit één dag spijt gehad... :cool: