• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Group Buy: Deze auto niet wassen - Spiegelhanger (gesloten, nabestellen mogelijk)

Ook hier het geld overgemaakt.
Bedankt voor alle moeite en werk wat je hiermee heb. :)^
 
Meerdere deelnemers een berichtje gestuurd die wel hebben betaald maar niet hun adres hebben doorgegeven :D
 
Een aantal deelnemers hebben nog niet betaald of gemaild, zij hebben inmiddels persoonlijk bericht ontvangen.
 
Zal wel een hoop geregel voor je zijn zeg! Toppie hoor! :)^

Ben benieuwd wanneer ze binnen zijn. Heb ze binnenkort al nodig. Maar ik wacht rustig af! :ja
 
Hier ook twee voor de nabestelling!
Misschien dat er nog uitvallers zijn?

gisteren mijn auto opgehaald bij de schade hersteller en had duidelijk aangegeven niet wassen"meneer hij staat voor u schoon gewassen klaar"grrrrrr
 
Alles aan het verpakken in enveloppen, morgen even de labels afdrukken op het werk.

sdj5.jpg
 
Ik heb ze al in ontvangst mogen nemen, door ze even op te komen halen. Bedankt Sven, ze zien er mooi uit! :)^

Succes met de afhandeling! :cool:
 
Succes met het verwerken van deze grote doos haha!

Ik neem ze zaterdag mooi in ontvangt op de SSD.
Hang er eentje aan je T-shirt zodat we je herkennen haha :p
 
Bij mij zijn ze ook binnen!
Sven, hartstikke bedankt voor de goede service en prima opzet van deze groupbuy!
 
Goed om te horen dat iedereen er zo blij mee is! En vergeet geen foto te maken als je auto voor een beurtje weggaat ;)
Super leuk al die positieve reacties! Ben alvast bezig met het onderhandelen voor een volgende Group Buy ...