• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Groupbuy: Mensen interesse in een extractor??

Status
Niet open voor verdere reacties.

bassochist

Detailing addict
17 jul 2008
463
62
ik weet niet of het mag, en of dat carclean miss iets kan betekenen (edit: Jazeker!) , in dit onderwerp.

Ik heb vandaag contact gehad met een bedrijf, die volgens hun aan het einde van dit jaar extractors willen gaan leveren als er genoeg interesse is, de prijsopgaaf moet ik nog krijgen, het is een extractor die nagenoeg hetzelfde is als de Lloyds, ze moeten alleen dus genoeg mensen hebben voor dat ze een order gaan plaatsen.


Edit: Carclean.com wil graag een groupbuy organiseren. Waarschijnlijk sneller, voordeliger en niet extern.

Als je interesse hebt, meld het dan hieronder, als er meer bekend is volgt er een inschrijflijst.
 
kun jij ze goedkoper leveren dan, ik ben al een tijdje op zoek, en elke keer zie ik mensen met een mooie goedwerkende en niet dure extractor, maar niemand die kan vertellen waar je ze kunt kopen, maar dit gaat niet via mij, maar via een bedrijf, en hoe sneller er genoeg mensen zijn hoe sneller er besteld kan worden.

maar de prijs gaat rond de 200 euro zijn, wat in mijn ogen wel goedkoper moet kunnen.
 
Ik zal morgen ook nog eens bij een klant langsrijden die in de schoonmiddelen barnche zit (HD reinigers, stoomreinigers en overige hygiëne middelen).

Nog punten waar zo'n ding aan moet voldoen ?

Gr. Arjan
 
Wij kunnen zelf ook een groupbuy organiseren hoor voor dezelfde extractor als daar interesse in is, ik denk voor nog betere prijzen ook. :ja
 
Tim zei:
Wij kunnen zelf ook een groupbuy organiseren hoor voor dezelfde extractor als daar interesse in is, ik denk voor nog betere prijzen ook. :ja

In dat geval koop ik m net zo lief bij jullie !

Gr. Arjan
 
bassochist zei:
kun jij ze goedkoper leveren dan, ik ben al een tijdje op zoek, en elke keer zie ik mensen met een mooie goedwerkende en niet dure extractor, maar niemand die kan vertellen waar je ze kunt kopen, maar dit gaat niet via mij, maar via een bedrijf, en hoe sneller er genoeg mensen zijn hoe sneller er besteld kan worden.

maar de prijs gaat rond de 200 euro zijn, wat in mijn ogen wel goedkoper moet kunnen.

Wil je hem direct? Bij Conrad is het apparaat te koop voor € 195,-, daar ga je geen maanden voor zitten wachten tot er weer ingekocht kan worden.

Wij zetten hier wel het een en ander in werking en ik laat het zo snel mogelijk weten.

We hadden het al eerder willen doen, maar door gebrek aan ruimte hebben we dat even laten schieten. Nu hebben we ruimte zat (en eind dit jaar helemaal), dus kunnen we het prima organiseren.

To be continued. :star
 
zit al een paar weken te denken om een extractor aan te schaffen, als de prijs aantrekkelijk is heb ik zeker wel interesse mensen....

gr. alex.
 
Als de uiteindelijke prijs die kant in gaat voor een goede extractor, dan houd ik ik dit initiatief goed in de gaten.
Als zo'n extractor ook goed op vloerbedekking en (stoffen) bankstellen etc. gebruikt kan worden, dan is dit natuurlijk erg interessant.
 
Aaaaaanneeeee he.
Niet weer zo'n voordelige groupsbuy.......
Altijd zeg ik dat ik er niet aan mee doe en aan het eind staat die toch weer op het bestel lijstje..... :grinning:
 
Ik ga dit ook zeker volgen!

Als de prijs interessant is (en ik vrees dat dat ook zo zal zijn :D ), dan doe ik zeker mee. Want zo'n ding is altijd wel handig (plus dat mijn auto hard nodig is, en ik telkens vergeet er 1 te huren ofzo :schaam )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.