• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Groupbuy: Mensen interesse in een extractor??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan je er ook mee stofzuigen?

Anders krijg ik weer commentaar van mijn vriendin (net zoals bij aankoop van de padwasher) "je gebruikt hem nooit, is zonde van het geld", zelfde ga ik trouwens ook verwachten wanneer ik een keer de Dap wil aanschaffen.

ik wacht sowieso de prijs even af.
 
Pomp niet aanzetten en de bijgeleverde stofzak aansluiten, en voila, je hebt een stofzuiger!
 
alteaniels zei:
Kan je er ook mee stofzuigen?

Anders krijg ik weer commentaar van mijn vriendin (net zoals bij aankoop van de padwasher) "je gebruikt hem nooit, is zonde van het geld", zelfde ga ik trouwens ook verwachten wanneer ik een keer de Dap wil aanschaffen.

dan doe je iets verkeerd denk ik, als ik naar het postkantoor ben geweest om de carclean bestelling op te halen rij ik altijd ff naar de bloemist, koop de grootste bos rozen en thuis aangekomen overhandig ik eerst de rozen en zeg ik"voor jou lieverd omdat ik van je hou" en daarna zeg ik" ik heb ook wat voor mezelf gekocht schat" hahaha.:D

geloof me, dat werkt....
 
Pakketje komt hier (meestal) thuis.

Heb ik ook eens geprobeerd.

1e keer mocht ze ook iets voor zichzelf kopen. 2e keer trapte ze daar niet meer in
 
Ja wat dat betreft zijn vrouwen een heel ander soort. ( citaat Bert Visscher ):D
Me ? the same problem:-"
Als de prijs goed is !
 
Ik word nu wel erg nieuwsgierig naar die prijs :-b
Ik heb nog steeds een rare vlek in m'n bekleding zitten die er niet uit wil...
 
DAPpere DoDo zei:
dan doe je iets verkeerd denk ik, als ik naar het postkantoor ben geweest om de carclean bestelling op te halen rij ik altijd ff naar de bloemist, koop de grootste bos rozen en thuis aangekomen overhandig ik eerst de rozen en zeg ik"voor jou lieverd omdat ik van je hou" en daarna zeg ik" ik heb ook wat voor mezelf gekocht schat" hahaha.:D

geloof me, dat werkt....


nou mijn vriendin is al blij met een doos waar carclean op staat, zo schat heb je weer van die handige spiegelreiniger gekocht (nxt glass cleaner), oh en mijn bus met alles reiniger is ook leeg (apc) doe mij ook maar een nieuwe, en dat potje met dat cocos spul is ook leeg ik heb even de afzuigkap schoongemaakt.
 
dat is ook een manier...

gelukkig is die van mij niet zo moeilijk, ze koopt zelf ook alles wat los en vast zit, ze heeft geen gat in haar hand maar ze heeft helemaal geen hand haha....
 
Ik houd me ook warm aanbevolen voor de groupbuy: Extractor :cool:

Ben benieuwd wat voor prijs je ervan kan maken Tim :)^
 
zolang de schoonmaakspullen van de lidl goedkoper en net zo goed zijn, zal ik ze niet snel kunnen overtuigen

dadelijk krijgen we op ons flikker, dus nu weer ontopic
 
ook interesse if the price is right :)

de mondeo van mijn pa mag ook wel eens goed schoongemaakt worden van binnen ;)
 
De groupbuy is gestart, dit topic gaat op slot, inschrijven en verdere correspondentie kan hier:

https://forum.Carclean.com/cc_postsm68434/Groupbuy-AluTech-NTSR-20-Extractor.aspx#post68434
 
Status
Niet open voor verdere reacties.