• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Groupbuy - Numatic George. (Interesse peiling toegevoegd)

Ik heb interesse in een Numatic - George

• Totaal aantal stemmers
    39
Haha ik heb het de vorige keer aandachtig gevolgd vandaar dat ik het nog wist..

Hoe het kan dat ze hem niet herkennen vind ik ook vreemd.. Wellicht toch bij numatic zelf kopen..

Hoe het kan dat ze hem niet herkennen vind ik ook vreemd.. Wellicht toch bij numatic zelf kopen..

Misschien hetzelfde als bij mij mijn HD? Nilfisk kende de setup van mij HD niet en toen bleek dat de bouwmarkten enzo de losse onderdelen kopen tegen lage prijzen, gooien dat bij elkaar en daarom kunnen ze die dingen zo goedkoop aanbieden.

Misschien doen ze dat nu bij de George ook, maar dan laten ze je denken dat het een betere versie is en daarom duurder?

Ik heb die van mij toentertijd met alle toeters en bellen voor 280 bij fonq gekocht. Hou deze site ook eens in de gaten zou ik zeggen.

2451c982f39a9883006e66e67b21fe88.webp

• Leuk
Reacties: RoyR en Quantoxx