• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Groupbuy - Numatic George. (Interesse peiling toegevoegd)

Ik heb interesse in een Numatic - George


  • Totaal aantal stemmers
    39
Bij Cleanstore (UK) staat een lite versie (ziet er compleet uit) voor 159pond, ze rekenen 22 pond shipping (navraag gedaan via mail)
 
De Lite versie is een uitgeklede Numatic George.
Deze heeft alleen de toebehoren voor nat reinigen.
De normale versie ( 190 pond ) is geschikt voor nat en droog reinigen.
 
Als dat het enige verschil is zou ik die zeker kopen als ik nog geen extractor had.
Een gewone stofzuiger hebben de meeste detailers toch al.
Edit: hoe werkt dit dan? Mijn extra2000 zuigt gewoon alles op wat hij tegenkomt. Hoe weet die stofzuiger nu of het nat of droog is?
 
Als dat het enige verschil is zou ik die zeker kopen als ik nog geen extractor had.
Een gewone stofzuiger hebben de meeste detailers toch al.
Edit: hoe werkt dit dan? Mijn extra2000 zuigt gewoon alles op wat hij tegenkomt. Hoe weet die stofzuiger nu of het nat of droog is?

Hoofdfilter moet je eruit halen en een vlottersysteem erin zetten, dan is hij geschikt om nat te zuigen.
Bij droog werk je met een stofzuigerzak.
 
Komen er ook wel is echte aanbiedingen langs in Nederland... voor de numatic george

iemand enig idee of bijvoorbeeld de Makro een verkoopt en wat de prijzen zijn daar

Toen ik aan het zoek was op het forum kwam ik aanbieding tegen van aantal jaren terug bij 4launch met een hele scherpe prijs,( 249,- ) en nu is het 1 van de duurste waar die verkocht word..( 399,- )


Ik heb een niet perse gelijk nodig dus op een aanbieding wachten vind ik niet zo erg en mijn vrouw wil een het liefste in Nederland kopen, wat een stuk makkelijker is ivm garantie of iets dergelijks.

tja en wat is een schappelijk prijs, denk dat een prijs rond de 250,- euro incl de kit met toebehoren een mooie prijs zou zijn
 
Als ik de Numatic George graag zou willen en hem niet ergens bijvoorbeeld 25 euro goedkoper zou kunnen vinden dan de gangbare prijs, zou ik mezelf het volgende wijs maken om mezelf over te halen hem gewoon te kopen:

Stel dat ik 2 jaar met een Numatic George doe. Ik betaal 25 euro meer dan de bodemprijzen die ik heb gezien. Dat is 25 euro over 24 maanden = iets meer dan 1 euro per maand.

En dan koop ik hem dus gewoon :D.
 
Laatst bewerkt:
Nou vandaag is mijn Numatic binnen gekomen.

Direct het karpet mee gedaan en dat ging goed. Wel echt nog vochtig na de behandeling, maar werkt mooi.

Dus ik ging door naar de auto, ook mooi, veel vuil mee. Dus ik was klaar en kijk naar de machine, komt er aan de zijkant water bubbels uit.

Ik heb hem direct afgezet en open geklikt. Ligt er een plas water op de afsluitplaat. Maar ook uit de zwarte motor unit komt wat water gelopen....

Hoe kan dit nou weer?!?
Ik durf hem eigenlijk nu niet aan te zetten.

De schoonwatertank was bijna leeg (logisch). En de vuilwateremmer was nog niet eens voor een kwart gevuld, dus het kam absoluut niet te veel vuil water zijn geweest.

Pffff wat moet ik hier nu mee?
 
Door het opzuigen gaat het reinigingsmiddel schuimen, heb ik ook last van.
Maar me er nooit zo heel druk over.

Op tijd legen dus, en kijken of je minder / niet schuimende reiniging middel kan gaan gebruiken
 
Ik heb dit 1x meegemaakt, en dat kwam waarschijnlijk omdat ik toen veel plekken apart moest inwerken met de APC-D cleaner van Poorboys. Dit middel schuimt gewoon te erg voor een extractor.moest dus eigelijk beter opletten en sneller de emmer legen. Vandaar goed kijken of je reinigingsmiddel gebruikt kan worden icm een extractor.
 
De George is tegen een scherpe prijs (momenteel €240,35) te krijgen bij lcd 4 u. Volgens de omschrijving betreft het wel een george met UK stekker maar een verloopstekker wordt meegeleverd.

Ik weet niet of ik extern mag linken, zo niet sorry. Omdat het een product betreft wat niet in het Carclean assortiment gevoerd wordt dacht ik dat het zou mogen.
 
De George is tegen een scherpe prijs (momenteel €240,35) te krijgen bij lcd 4 u. Volgens de omschrijving betreft het wel een george met UK stekker maar een verloopstekker wordt meegeleverd.

Ik weet niet of ik extern mag linken, zo niet sorry. Omdat het een product betreft wat niet in het Carclean assortiment gevoerd wordt dacht ik dat het zou mogen.
Bij zo'n vage shop zal ik helemaal niet meer bestellen... dan geef ik liever wat meer uit een koop ik bij een bekende webwinkel.
 
ze zitten wel gewoon in Diemen in Nederland met een Nederlands telefoonnummer


Heb ze net een berichtje gestuurd of die compleet met accessoireskit is en of er mogelijkheid is om af te halen, ze zitten bij mij 20 min vandaan
 
Laatst bewerkt: