• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Groupbuy - Numatic George. (Interesse peiling toegevoegd)

Ik heb interesse in een Numatic - George


  • Totaal aantal stemmers
    39
Het prijsverschil wordt mede bepaald door de meegeleverde accessoires. Staar je niet blind op de goedkoopste George en kijk naar wat er allemaal bij geleverd wordt.

Jep, hier ben ik zojuist ook even achter gekomen. Van de 10 websites die ik bezocht, staan er op zo´n 8 dezelfde foto´s. Bij alle websites varieert de prijs tussen de bekende €300,- en zelfs €500,-. Bij de ene staat een foto met alles toebehoren erbij voor de lagere prijs, bij de andere de hogere prijs zonder toebehoren, etc.

Ik zal mijzelf opnieuw goed gaan verdiepen zodra ik genoeg interesse heb kunnen spotten en er even voor kan gaan zitten.


Greetz
 
De een wil alle accessoires en de ander is tevreden met minder. Zoveel mensen, zoveel wensen;)

Jep, dacht het wel enigszins goed bekeken te hebben... niet dus. Mijn excuses daarvoor.

Anyway, ik mag aannemen dat als je een George zonder toebehoren aanschaft, je blijkbaar niet het apparaat volledig wilt benutten. Lijkt mij logisch dat je dan alle toebehoren zou willen. :p


Greetz


EDIT --> Bij deze website is hij te koop voor €300,- met vele toebehoren. Dus dan heb ik het over;

Standaard meegeleverd
  • Combiborstel
  • Kierenzuigmond
  • RVS verlengbuis
  • Adapter voor accessoires
  • Zachte plumeau
  • Meubelzuigmond
  • Borstel voor meubelzuigmond
  • Extractieslang (vloeistof- en zuigslang)
  • Gebogen buis RVS (extractie)
  • Rechte buis voor extractiesysteem
  • Extractiemondstuk
  • Vacuümopborstel
  • Extractie handtool
  • Trigger met extractieslang
  • Handleiding
Dus, die bekende prijs is MET de nodige toebehoren.


Wordt vervolgd. :D
 
Laatst bewerkt:
Momenteel 13 mensen die interesse hebben. Let op, dit is grotendeels bestaande uit; JA - MET KORTING.

Ik ga dus even verder met rondneuzen.


Iemand enig idee of er, en zo ja, wat het verschil is tussen de GVE-372 die op de Numatic-site staat, en de GVE-370 die op de Kieskeurig-site staat?
Ook hier zie ik tegenstrijdige berichten, dus ik ga verder rondneuzen.
 
Het lijkt mij logisch dat er een goede korting moet zijn, wat is anders het voordeel van een groupbuy?!
 
Het lijkt mij logisch dat er een goede korting moet zijn, wat is anders het voordeel van een groupbuy?!

Dat lijkt mij ook, ja. Inmiddels zitten we al op 14 personen. Wanneer ik meer info kan verschaffen, zal dat vast wel oplopen tot minimaal 15 x een George.


Iemand enig idee of er, en zo ja, wat het verschil is tussen de GVE-372 die op de Numatic-site staat, en de GVE-370 die op de Kieskeurig-site staat?
Zover ik nu kan boordelen, lijkt het erop dat de ''-2''-versie zo'n €100,- duurder is en iets van een verbeterde versie is van de oorspronkelijke.

Ook nogal verwarrend; Er zijn 3 verschillende benamingen.

* GVE 370
* GVE 370-2
* GVE 372-2

Bij zowel de 370 als 372 zijn de toebehoren identiek. Er werd op oudere fora gesproken over sommige verkopers die er een KIT-A4 (opzetstuk setje) bij deden, maar beide modellen hebben deze standaard in de doos. Echter is de 372 dus €100,- duurder, maar kan nog niet vinden WAAROM DAN.


Word vervolgd
 
Laatst bewerkt:
Fuck it! Ik ga Numatic persoonlijk een e-mail sturen met enkele vragen over de verschillende type/prijzen. Ook leg ik het idee van een groupbuy voor en wat zij kunnen betekenen. Misschien de aankoop zelf of suggesties.


Greetz
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
Ik volg, want zeker geïnteresseerd, indien met korting.
Vandaag met vrouwlief besproken dat er eigenlijk een nieuwe stofzuiger voor in huis moet komen (huidige bevalt mij niet zo), en toen de George maar eens aangehaald :p.
Maar, we willen niet te lang wachten op een groupbuy dus hurry Q!
 
Met deze meegeleverde accessoires heb je een mooi en compleet set. Dit zou de basis kunnen worden.
Wil men er nog andere accessoires bij, dan kan men daar zelf voor kiezen.

Die ziet er indd goed uit en kunnen we gebruiken rondom het huis maar vooral voor de auto ;)
 
Jep, dacht het wel enigszins goed bekeken te hebben... niet dus. Mijn excuses daarvoor.

Anyway, ik mag aannemen dat als je een George zonder toebehoren aanschaft, je blijkbaar niet het apparaat volledig wilt benutten. Lijkt mij logisch dat je dan alle toebehoren zou willen. :p


Greetz


EDIT --> Bij deze website is hij te koop voor €300,- met vele toebehoren. Dus dan heb ik het over;

Standaard meegeleverd
  • Combiborstel
  • Kierenzuigmond
  • RVS verlengbuis
  • Adapter voor accessoires
  • Zachte plumeau
  • Meubelzuigmond
  • Borstel voor meubelzuigmond
  • Extractieslang (vloeistof- en zuigslang)
  • Gebogen buis RVS (extractie)
  • Rechte buis voor extractiesysteem
  • Extractiemondstuk
  • Vacuümopborstel
  • Extractie handtool
  • Trigger met extractieslang
  • Handleiding
Dus, die bekende prijs is MET de nodige toebehoren.


Wordt vervolgd. :D


Bij hun heb ik hem dus ook gekocht. Er zitten dus alle spullen bij die je opnoemt, alleen op YouTube zie je filmpjes waar ze ook een fles vloeistof uit de doos halen. Dat zit er dus niet in.

Succes, ik ben er heel blij mee...!

groeten Quint
 
Vandaag met vrouwlief besproken dat er eigenlijk een nieuwe stofzuiger voor in huis moet komen (huidige bevalt mij niet zo), en toen de George maar eens aangehaald :p.
Precies de reden dat ik ook de George wil. Voor in huis een duurzame machine, daarnaast voor mijn hobby.

Die ziet er indd goed uit en kunnen we gebruiken rondom het huis maar vooral voor de auto ;)
Juist!


Inmiddels heb ik Numatic zelf benaderd. Zodra ik wat hoor, horen jullie het ook!


Greeetz
 
Goede opmerking m@rio! Stel je krijgt het voor elkaar om 10% korting te krijgen, maar voor 29,90 euro weer te verzenden naar group-buyer;
kan die persoon net zo goed rechtstreeks kopen.

Ik weet ook niet of ik 10% de moeite vind. Die 3 tientjes maken geen groot verschil en het kost wel tijd en mogelijk gedoe met facturen enzo... het moet wel echt een goede korting zijn, voor mij persoonlijk.
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
Zoals reeds aangegeven paar zaken waar je even over moet nadenken.
1. Korting moet groot genoeg zijn om het nog aantrekkelijk te maken met oog op verzending ?
-> Misschien dat je via de leverancier deellevering kunt overleggen, centrale punten voor iedereen waar de personen ze nadien zelf kunnen ophalen)
2. Vragen om aparte facturen en/of garantiebewijzen. Normaal bestel je alles in één keer, dus ook maar één factuur. Vragen of ze afzonderlijke facturen op naam kunnen bezorgen. Dit mag via PDF bijvoorbeeld.
3. Hoe regel je de betaling ? Het bedrag zelf voorschieten in de hoop dat je van iedereen het geld overgeschreven krijgt ? Of pas bestellen als iedereen zijn deel betaald heeft, met de kans dat sommige heel laat of zelfs niet betalen.

Paar zaken waar je best even over nadenkt.

Uiteraard hoop ik op een super korting :p
 
  • Leuk
Reactions: Kees-sw en RoyR
Zoals reeds aangegeven paar zaken waar je even over moet nadenken.
1. Korting moet groot genoeg zijn om het nog aantrekkelijk te maken met oog op verzending ?
-> Misschien dat je via de leverancier deellevering kunt overleggen, centrale punten voor iedereen waar de personen ze nadien zelf kunnen ophalen)
2. Vragen om aparte facturen en/of garantiebewijzen. Normaal bestel je alles in één keer, dus ook maar één factuur. Vragen of ze afzonderlijke facturen op naam kunnen bezorgen. Dit mag via PDF bijvoorbeeld.
3. Hoe regel je de betaling ? Het bedrag zelf voorschieten in de hoop dat je van iedereen het geld overgeschreven krijgt ? Of pas bestellen als iedereen zijn deel betaald heeft, met de kans dat sommige heel laat of zelfs niet betalen.

Paar zaken waar je best even over nadenkt.

Uiteraard hoop ik op een super korting :p

Jep, da zijn goede tips! Ik heb in de e-mail naar Numatic ook eerlijk aangegeven dat ik niet precies weet hoe een groupbuy in zijn werk gaat. Ik vroeg dus ook of zij hier ervaring mee hadden.

Ook qua betalingen weet ik dus niet precies hoe ik het moet doen. Mijn enige sterke idee was dat al er een goede korting/deal word aangeboden, ik dit hier liet weten. Vervolgens zou ik dan kunnen verzoeken of de geïnteresseerden het volledige bedrag willen overmaken naar mijzelf. Zodra ik alle betalingen heb ontvangen, kan ik akkoord geven aan de deal.
Aangezien al mijn gegevens bekend zijn bij Carclean, ik actief lid ben van het forum en een aantal geïnteresseerden mij persoonlijk zouden kunnen opzoeken als ik de boel oplicht, leek mij het wel veilig om het zó te doen. :p

Maja, momenteel weet ik er nog weinig van en zal de reactie van Numatic afwachten.


Wordt vervolgd.
 
  • Leuk
Reactions: ger--nl en RoyR