Iemand enig idee of er, en zo ja, wat het verschil is tussen de GVE-372 die op de Numatic-site staat, en de GVE-370 die op de Kieskeurig-site staat?
Het prijsverschil wordt mede bepaald door de meegeleverde accessoires. Staar je niet blind op de goedkoopste George en kijk naar wat er allemaal bij geleverd wordt.
De een wil alle accessoires en de ander is tevreden met minder. Zoveel mensen, zoveel wensen
Ook hier zie ik tegenstrijdige berichten, dus ik ga verder rondneuzen.Iemand enig idee of er, en zo ja, wat het verschil is tussen de GVE-372 die op de Numatic-site staat, en de GVE-370 die op de Kieskeurig-site staat?
Het lijkt mij logisch dat er een goede korting moet zijn, wat is anders het voordeel van een groupbuy?!
Zover ik nu kan boordelen, lijkt het erop dat de ''-2''-versie zo'n €100,- duurder is en iets van een verbeterde versie is van de oorspronkelijke.Iemand enig idee of er, en zo ja, wat het verschil is tussen de GVE-372 die op de Numatic-site staat, en de GVE-370 die op de Kieskeurig-site staat?
Met deze meegeleverde accessoires heb je een mooi en compleet set. Dit zou de basis kunnen worden.
Wil men er nog andere accessoires bij, dan kan men daar zelf voor kiezen.
Jep, dacht het wel enigszins goed bekeken te hebben... niet dus. Mijn excuses daarvoor.
Anyway, ik mag aannemen dat als je een George zonder toebehoren aanschaft, je blijkbaar niet het apparaat volledig wilt benutten. Lijkt mij logisch dat je dan alle toebehoren zou willen.
Greetz
EDIT --> Bij deze website is hij te koop voor €300,- met vele toebehoren. Dus dan heb ik het over;
Standaard meegeleverd
Dus, die bekende prijs is MET de nodige toebehoren.
- Combiborstel
- Kierenzuigmond
- RVS verlengbuis
- Adapter voor accessoires
- Zachte plumeau
- Meubelzuigmond
- Borstel voor meubelzuigmond
- Extractieslang (vloeistof- en zuigslang)
- Gebogen buis RVS (extractie)
- Rechte buis voor extractiesysteem
- Extractiemondstuk
- Vacuümopborstel
- Extractie handtool
- Trigger met extractieslang
- Handleiding
Wordt vervolgd.
Precies de reden dat ik ook de George wil. Voor in huis een duurzame machine, daarnaast voor mijn hobby.Vandaag met vrouwlief besproken dat er eigenlijk een nieuwe stofzuiger voor in huis moet komen (huidige bevalt mij niet zo), en toen de George maar eens aangehaald .
Juist!Die ziet er indd goed uit en kunnen we gebruiken rondom het huis maar vooral voor de auto
Goede opmerking m@rio! Stel je krijgt het voor elkaar om 10% korting te krijgen, maar voor 29,90 euro weer te verzenden naar group-buyer;
kan die persoon net zo goed rechtstreeks kopen.
Zoals reeds aangegeven paar zaken waar je even over moet nadenken.
1. Korting moet groot genoeg zijn om het nog aantrekkelijk te maken met oog op verzending ?
-> Misschien dat je via de leverancier deellevering kunt overleggen, centrale punten voor iedereen waar de personen ze nadien zelf kunnen ophalen)
2. Vragen om aparte facturen en/of garantiebewijzen. Normaal bestel je alles in één keer, dus ook maar één factuur. Vragen of ze afzonderlijke facturen op naam kunnen bezorgen. Dit mag via PDF bijvoorbeeld.
3. Hoe regel je de betaling ? Het bedrag zelf voorschieten in de hoop dat je van iedereen het geld overgeschreven krijgt ? Of pas bestellen als iedereen zijn deel betaald heeft, met de kans dat sommige heel laat of zelfs niet betalen.
Paar zaken waar je best even over nadenkt.
Uiteraard hoop ik op een super korting