• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Groupbuy - Numatic George. (Interesse peiling toegevoegd)

Ik heb interesse in een Numatic - George


  • Totaal aantal stemmers
    39
Aan de mijne wil ik de Festool quick release zetten. Het snoer wat er nu aanzit vind ik niet fijn opruimen. Raar, stug snoer! Als ik de Festool erop heb zitten, is het een kwestie van loskoppelen en oprollen als een losse kabel.
 
Ik lees dat je die stofzuiger hier voor €275,- kan kopen, mét garantie en het juiste snoer.

Wil je dan echt voor die paar tientjes gaan klooien in Engeland? Ik snap hem niet helemaal....

Hou dan Mp goed in de gaten, kan je hem voor nog minder krijgen.
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
Hey GlimKezen & Glanspoppen!

Ik denk inderdaad dat er weinig voordeel behaalt kan worden. Misschien als ik er mij veel voor inzet, en dat wil ik ook zeker wel doen, maar de kans van slagen lijkt enorm laag.

Mijn excuses als ik valse hoop heb gegeven. :D



Greetz
 
  • Leuk
Reactions: Ries en RoyR
Blokker heeft vandaag een leuke aanbieding met alleen vandaag 10% korting op elektrische apparaten. Is toch weer €30,-

Kreeg ik zojuist in de mail, sla jullie slag er zijn er nog zeven Numatic op voorraad ;)
 
maar waarom is de George eigenlijk zo geweldig? is er niet een tegenhanger van de George?

Ik ben ook nog niet helemaal om, er wordt hier alleen naar de George gekeken omdat veel er één hebben en tevreden zijn, denk ik.

De tweedekans George bij Coolblue was er één die wel al heel snel kapot is gegaan...

Ik vind de Kärcher SE 6.100 nog steeds veel professioneler ogen en vraag mij nog steeds af of dat niet gewoon beter werkt...

Punt is niemand heeft hier de Kärcher. Ja in mijn vorige topic één iemand en die raadde hem ook zeker aan...
 
  • Leuk
Reactions: Mark Taxi
Had nog geen hoop dus dat scheelt haha:p Dacht zie wel hoe dit verder gaat aflopen;) Ook namens mij bedankt voor je inzet:)
 
  • Leuk
Reactions: Quantoxx
De tweedekans George bij Coolblue was er één die wel al heel snel kapot is gegaan...
Een tweedekans product is een product dat is teruggekomen wegens het retourrecht ook wel de afkoelingsperiode genoemd.
Het komt er op neer dat iemand zo'n product heeft besteld, thuis heeft bekeken, niet was wat hij zocht en het vervolgens weer heeft geretourneerd.
Het zijn dus per definitie geen defecte producten die onder die noemer verkocht wordt.
Daar wordt meestal de term gerefurbished voor gebruikt.
Alhoewel dat ook ruim is en kan gaan van een simpele schoonmaakbeurt, tot een volledige revisie.
 
  • Leuk
Reactions: Quantoxx en RoyR
Een tweedekans product is een product dat is teruggekomen wegens het retourrecht ook wel de afkoelingsperiode genoemd.
Het komt er op neer dat iemand zo'n product heeft besteld, thuis heeft bekeken, niet was wat hij zocht en het vervolgens weer heeft geretourneerd.
Het zijn dus per definitie geen defecte producten die onder die noemer verkocht wordt.
Daar wordt meestal de term gerefurbished voor gebruikt.
Alhoewel dat ook ruim is en kan gaan van een simpele schoonmaakbeurt, tot een volledige revisie.

Ik heb gebeld en geïnformeerd, bij Coolblue. In september gekocht, defect geraakt en gerepareerd, zei de Coolblue medewerker. Maar toch niet naar wens voor de eerste eigenaar.
Dit product heeft lichte krassen aan alle kanten van de zwarte boven unit, maar Coolblue garandeert dat hij naar behoren werkt...
 
Was even een eyeopener voor me, want ik dacht eigenlijk altijd dat tweedekans producten Coolblue, binnen de zichttermijn geretourneerde producten waren. Dit omdat bij de producten die ik daar heb aangeschaft een tweedekans product slechts een fractie goedkoper was.
Ik zie nu net dat het van een geretourneerd product tot een gerefurbished product kan zijn.
Mijn fout, sorry dat ik je niet op je blauwe ogen geloofde. ;)
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
maar waarom is de George eigenlijk zo geweldig? is er niet een tegenhanger van de George?

Ik ben ook nog niet helemaal om, er wordt hier alleen naar de George gekeken omdat veel er één hebben en tevreden zijn, denk ik.

De tweedekans George bij Coolblue was er één die wel al heel snel kapot is gegaan...

Ik vind de Kärcher SE 6.100 nog steeds veel professioneler ogen en vraag mij nog steeds af of dat niet gewoon beter werkt...

Punt is niemand heeft hier de Kärcher. Ja in mijn vorige topic één iemand en die raadde hem ook zeker aan...

Tja, waarom is een bepaald product bekend? Mensen praten erover, goede ervaringen, etc. Waarom die Karcher niet veelbesproken is; geen idee. :D

Als ik even snel naar de specs kijk van de Karcher en vergelijk met de George, lijkt het erop dat er minder toebehoren bij zitten, actieradius is de helft minder, tankinhoud is meer 2x minder, etc. Misschien dat deze dingen o.a. ook een rol spelen.

Bij Karcher heb ik persoonlijk ook het idee dat je bij hun producten boven een bepaald bedrag moet uitgeven c.q. uit een bepaald segment moet aanschaffen en dán heb je de bekende Karcher-kwaliteit. Daaronder kan het flink wisselen.


Greetz