maar waarom is de George eigenlijk zo geweldig? is er niet een tegenhanger van de George?
Een tweedekans product is een product dat is teruggekomen wegens het retourrecht ook wel de afkoelingsperiode genoemd.De tweedekans George bij Coolblue was er één die wel al heel snel kapot is gegaan...
Een tweedekans product is een product dat is teruggekomen wegens het retourrecht ook wel de afkoelingsperiode genoemd.
Het komt er op neer dat iemand zo'n product heeft besteld, thuis heeft bekeken, niet was wat hij zocht en het vervolgens weer heeft geretourneerd.
Het zijn dus per definitie geen defecte producten die onder die noemer verkocht wordt.
Daar wordt meestal de term gerefurbished voor gebruikt.
Alhoewel dat ook ruim is en kan gaan van een simpele schoonmaakbeurt, tot een volledige revisie.
maar waarom is de George eigenlijk zo geweldig? is er niet een tegenhanger van de George?
Ik ben ook nog niet helemaal om, er wordt hier alleen naar de George gekeken omdat veel er één hebben en tevreden zijn, denk ik.
De tweedekans George bij Coolblue was er één die wel al heel snel kapot is gegaan...
Ik vind de Kärcher SE 6.100 nog steeds veel professioneler ogen en vraag mij nog steeds af of dat niet gewoon beter werkt...
Punt is niemand heeft hier de Kärcher. Ja in mijn vorige topic één iemand en die raadde hem ook zeker aan...
Dan kost hij inderdaad maar €202,25. Maar dat vast en zeker het nodige bijkomen en dan nog het verzenden.Op Amazon bestellen?
Dan kost hij inderdaad maar €202,25. Maar dat vast en zeker het nodige bijkomen en dan nog het verzenden.
Greetz
Wat moet er naast verzenden bijkomen dan?