• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Groupbuy - Numatic George. (Interesse peiling toegevoegd)

Ik heb interesse in een Numatic - George


  • Totaal aantal stemmers
    39

Quantoxx

Detailing guru
Tester of Bling
4 mei 2015
14.934
193
34
Leersum (Utrecht)
Hey GlimKezen & GlansPoppen ! :p

Ik wilde graag even checken hoe de interesse is voor een groupbuy. Ik zie dat er toch wel wat mensen zijn die graag zo'n ding zouden willen hebben, maar het er eigenlijk niet helemaal van komt. Dat is begrijpelijk, het dingetje kost toch even een paar ribben uit je lijf.

Mijn idee was om te checken hoeveel mensen interesse zouden hebben als je wist dat de prijs normaliter rond de €300,- ligt en er misschien met een groupbuy de nodige korting/voordeel kan worden verkregen.

Numatic - George (Officiele Site, specs & info)
Kieskeurig.nl - Huidige prijzen



Let me know!
Dan kan ik contact leggen met Numatic of een andere verkoper. :D


Greeetz
 
  • Leuk
Reactions: schippersss
Ja maar was vanwege de grote prijs stunt o.i.d. niet aantrekkelijk. De magazijn verkopers doen ze soms voor een prikkie weg. Dit was volgens mij wel via CC zelf.
 
Ik denk dat je niet heel veel korting gaat krijgen, de goedkoopste die ik nu even snel vind is 299 euro.
Mocht je een korting van 25% of meer krijgen dan mag je mij op de lijst zetten.
 
Heb George sinds gisteren. Snel wat tests gedaan en een voorlopige conclusie is......Doen.....!!
Wij hebben bv een siergrindvloer en daar is hij ook ideaal voor. Schoonloopmat bij de voordeur, BAM....schoon!
Echt een top apparaat..

Succes!

groeten Quint