• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Groupbuy: waar ligt jullie interesse?

Of deze dan? Volgens mij een nieuwe..
119008


https://www.proxxon.com/en/images/produkte/lightbox/29820.png
 
Die krukjes zijn niet zo duur, laatst gekocht voor 35,-

Er zijn meerdere varianten, pas geleden een krukje gezien met bakjes etc erbij, was dit niet bij CC?
 
Kijk eens af en toe in de webshop onder de rubriek nieuw
Zal je zien dat er zo af en toe echt wel iets verschijnt
Zal dan niet direct een groupbuy zijn, maar de iedeeen zijn niet nutteloos
Niet voor CC en ook niet voor lezers (mooie opties in de reacties)
 
Suggesties zijn zeker welkom. Helaas is niet alles mogelijk. Het moet wel verzendbaar zijn dus grote producten zijn lastig. Daarnaast worden er producten voorgesteld waar gewoon niets mogelijk mee is qua prijs. Bijvoorbeeld de Numatic George, onze inkoopprijs was hoger dan de laagste prijs op internet.

Natuurlijk hoeven we niet de wereld te verdienen aan een inkoopactie maar er moet wel wat verdiend worden omdat we er ook kosten aan hebben natuurlijk.

Het is niet dat we er niets mee doen maar tot nu toe is er helaas weinig mogelijk.
 
  • Leuk
Reactions: Brad en Altos
Op de vraag of er nog een Ibrido komt...


6 april 2017:
Niet in de vorm van Ibrido. Wellicht ooit een andere wax ;)


21 Juni 2016:
Nee voorraad Ibrido wordt niet aangevuld. Er zijn ook geen plannen voor een nieuwe wax voorlopig.


29 Juni 2016:
Ibrido komt waarschijnlijk niet meer. Al overwegen we een Ibrido 2.0, maar daar zal enige ontwikkeltijd in gaan zitten ...


28 September 2016:
Ja ik ben benieuwd wie 'm gaat kopen. Eenmaal uitverkocht komt ie nooit meer terug!
 
Positief dus, de laatste twee berichten suggereren ooit een nieuwe wax ;)

Ik heb verder geen haast, heb nog wel wat wax staan volgens mij..
 
Gekeken voor Proxxon maar daar valt ook echt niets leuks mee te doen. Zonde... :oops:
 
  • Leuk
Reactions: Tonny
Dat weet je toch niet tot je het probeert?

Mensen zijn blijkbaar best tevreden over beadmaker van dat merk, misschien is het polijstmiddel ook wel erg goed.
 
  • Leuk
Reactions: marcovanderniet
Zo dacht ik ook.
En ik heb eea op internet zitten speuren en de reacties zijn best lovend. Maar goed. Dat niet echt goede graadmeter.

Zelf uitproberen is het beste en als we eea gezamenlijk kunnen doen is het wellicht nog leuk qua kosten etc.
 
Laatst bewerkt:
Dat weet je toch niet tot je het probeert?

Mensen zijn blijkbaar best tevreden over beadmaker van dat merk, misschien is het polijstmiddel ook wel erg goed.
Kan zeker goed zijn maar de vraag is of ze bij P&S zelf hun polijsmiddelen ontwikkelen of dat ze gewoon (bv) Menzerna inkopen en er een ander label opplakken, ik gok het laatste...
Maw is het echt onderscheidend van de rest?