• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Groupbuy: waar ligt jullie interesse?

Ligt er water voor de garage dan @Wouter_BMW?

Ca. 75-100 eurootjes @Gullwing
Of bedoel je die niet?
115783
 
Een groupbuy met een Ibrid alternatief gaat er niet komen.

Als we zien hoeveel Rupes heeft moeten stoeien om een goed apparaat op de markt te brengen dan gaan wij niet het risico nemen om met mogelijke garantieproblemen te zitten. Leuk als je hem bestelt in het verre oosten en er is iets mee. Wij gaan onze vingers daar niet aan branden. Denk hierbij aan kapotte accu's, printplaten, overbrengingen etc. etc. Teveel haken en ogen.
 
Misschien idee voor goede moment sleutel als groupbuy? (weet niet echt of hier veel prijsverschil op gemaakt zou kunnen worden)
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
Zonder afbreuk aan het product te willen doen lijken ze me zijdelings niet echt stabiel omdat de twee bruggen onderling niet zijn verbonden. Op een dergelijke gladde en degelijke garagevloer zal het prima werken maar op een ongelijke onstabiele oprit waar enkelen zoiets zouden gebruiken (ik heb nou eenmaal niet zo'n mooie witte garage) heb ik mijn twijfels en lijken andere merken waarbij de twee hefbruggen wel één geheel vormen een veiligere oplossing.
 
@Patrick

Ik wil niet een heel topic beginnen in dit topic, maar waar ik wel achter kwam tijdens de speurtocht, is dat de instapper (de 3500) toch voor het mooie wel te kort komt.

Een beetje middenklasser komt al snel in de buurt van het maximale gewicht, en de maximale afstand van de heftpunten is ook wat krapjes.

Dus voor het mooie is het “5000” model wat je moet hebben.

Dan moet je toch wel met een €1600 rekening houden.