• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Groupbuy: waar ligt jullie interesse?

Mwoah, vind dat best lastig. Er zijn wel diverse producten in de webshop te vinden die goed zijn voor trims. Ik vraag me dan af wat de groupbuy aan meerwaarde heeft.

In mijn beleving is een groupbuy meestal iets, wat normaal gesproken niet in de webshop te vinden is en toch iets verder van de "normale" productlijn afstaat.
Bijvoorbeeld dat je een supergoed kwalitatief regenpak met groupbuy kunt kopen in het Kärcher/Kranzle/Nilfisk HD-forum.
 
Ik weet wel dat Solution Finish meerwaarde heeft net ff wat anders dan veel andere spullen om trims te behandelen.
Standtijd is erg goed namelijk.
Voor harde plastic delen is Gyeon Trim geweldig maar voor raamrubbers enz gebruik ik eens in de zoveel tijd Solution finish
 
  • Leuk
Reactions: m@rio
een apparaat zoals de George die ik dus ook als normale stofzuiger wil gebruiken in huis.
Niets dan lof voor de extractie-functie van de George, maar als normale stofzuiger in huis valt hij ons een beetje tegen (vergeleken met de huidige normale stofzuigers): zwaar apparaat (als je 'm ook op de bovenverdieping(en) wilt gebruiken), vrij lawaaiig, niet al te stabiel op z'n wielen (bij deurdrempels) en wat echt een ergenis is, is dat het ding geen oprolmechanisme voor het snoer heeft.
Binnenkort komt daarom een normale, nieuwe, stofzuiger voor in huis, en wordt de George alleen nog voor interieur-details gebruikt.
(Oke, zo nu en dan de extractor voor de schoonloopmatten gebruiken in huis).
 
Wij gebruiken de George ook wel in huis, maar wat @Kees-sw zegt klopt allemaal.

Voor tapijten is de speciale turbinekop wel handig maar voor de rest is onze Philips performer expert vele malen prettiger, klein, manoeuvreerbaar en zo stil dat je gewoon een normaal gesprek kan voeren tijdens het stofzuigen.
 
  • Leuk
Reactions: Kees-sw
Misschien een domme opmerking dan maar wat is dan de meerwaarde tegenover een “deticated” extractor zoals een karcher (se4001).

Is nogal een prijsverschil en kan niet goed ontdekken waarom de George dan vaak favoriet is.
 
De Karcher SE4001 kun je ook gebruiken als stofzuiger ;)

Volgens mij is de bouwkwaliteit van de George beter dan de Karcher maar hier woont ook een tevreden Karcher gebruiker
 
  • Leuk
Reactions: Jahe
Ik heb de karcher nog nooit in handen gehad laat staan gebruikt, maar wat verschillen zouden zijn dat de karcher 7,5m snoer heeft en de George 10m, de george komt met een grote en kleine zuigmond, de kleine is bij de karcher 30 euro extra. Ik kreeg bij mijn george een heel scala aan zakken en ongeveer 15 liter aan reinigingsmiddelen voor allerlei vloeren en soorten vlekken. Volgens mij zit dit niet bij de karcher.

Misschien is de kwaliteit wat minder van de karcher of betaal je meer voor het merk Numatic?

Ik zie wel een aantal verschillen, of dat dan de prijs waard is moet je dan aan jezelf vragen (of aan je vrouw;))
 
  • Leuk
Reactions: Jahe
Mijn vrouwtje werkte vroeger in de thuiszorg en was erg tevreden over Numatic. Haar werkgever blijkbaar ook want die had er wel ''een paar'' aangeschaft. Later werkte zij in hotels en zag dat ook daar Numatic werd gebruikt door de schoonmaak-teams.

Bij enkele van mijn werkgevers zag ik ook de schoonmaak(st)ers altijd met blije gezichten. (De stofzuigers dan)

Vandaar dat ik ergens in mijn achterhoofd heb hangen dat de kwaliteit wel goed moet zijn. Daarbij ook de vele lovende berichten op het forum en dergelijke.
 
Volgens mij heb ik een aantal jaar geleden ook mee gedaan aan een groupsbuy wb een extractor via cc, al weet ik het niet zeker. Cc verkocht deze destijds ook gewoon via de shop en was niks mis mee. Zou dat apparaat wel weer terug willen eigenlijk maar iedereen heeft t over george :p
 
  • Leuk
Reactions: Aficior
Dan neem ik aan dat de groupbuy voor de Numatic gaat zijn en er geen voor een HD Nilfisk komt, ga ik 'm lekker al bestellen :D
 
ik was van plan om een polijstmaschine kopen met grotere diameter, een of andere LHR21, rupes/flex.
Mss dit nog interssant voor groepbuy?

Alhoewel, krachtige extractor ook top.