• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Groupbuy: waar ligt jullie interesse?

Denk dat de meeste bedoelen of een extractor of een stoomreiniger. Een stoom extractie reiniger bestaat wel maar is erg duur en heeft voor ons ook weinig zin.
filmpje
 
  • Leuk
Reactions: Zluytr
Weet je jongens de vraag om een extractor groupbuy is er al vaker geweest in het verleden maar als de situatie omtrent de “dozenschuivers” (als je de zoekfunctie gebruikt kun je de reacties van CC indertijd ook zien..) niet anders is acht ik de kans klein dat die extractor groupbuy er gaat komen. Maar goed er is duidelijk wel vraag naar een extractor dat wel.
 
  • Leuk
Reactions: teertsniam
Ik kan mij nu ook de topics omtrent de George herinneren. (Nadat ik ze opgezocht had, ;) )

Laat ik alleen nog even toevoegen dat ik niet perse op zoek ben naar een extractor, maar een apparaat zoals de George die ik dus ook als normale stofzuiger wil gebruiken in huis.
 
Ik zou dan graag een kwalitatief betere kiezen dan die van de bouwmarkt. Ik heb zelf de kärcher sc4 vorig jaar oktober gekocht en die is nu al weer voor reparatie retour.
Ik misbruik mijn Nilfisk al een behoorlijk tijdje.. nog nooit iets van een probleem gegeven.

Ook te koop in menig bouwmarkt.. dat zeg ik bouwmarkt.... naja eigenlijk van de Formido, maar klonk wel leuk ;)
 
  • Leuk
Reactions: GTI-EDITION230
ik koop eigenlijk alles bij jullie alleen mis ik de solution finish. die gaat er bij mij snel doorheen alleen moet ik die dan ergens anders bestellen. waar ik mn hoofd hard aan stoot.
 
  • Leuk
Reactions: Gullwing
Numatic George, is een krachtige stofzuiger. Ik krijg wel klachten over het gewicht...
Als extractor doet hij het niet verkeerd. Het blijft, ondanks het kleine opzet stuk, wel een beetje behelpen op de diverse vormen van autostoelen.

Mijn voorkeur gaat uit naar een kwalitatieve stoom reiniger
 
Mbt de extractor, zou je hem via CC aanschaffen, als deze via het internet ook al "relatief" goedkoop wordt aangeboden. De kans dat we met CC onder die prijs gaan komen lijkt me klein zoals @Ric325i al aangeeft.

Ik ben meer van mening dat we eerder de exclusieve producten uit het buitenland moeten halen.
Of producten die alleen maar in grootverpakkingen te verkrijgen zijn.
 
  • Leuk
Reactions: teertsniam