• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Groupbuy Universal Pad Washer: ze zijn binnen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit is wel echt het matje hoor qua prijs en alleen mogelijk omdat Grit Guard zo vriendelijk was met de Group Buy mee te werken! :ja

Tja, € 159,- is die normaal.

nu hebben we dus €105,- bereikt.

Prima, daar kan ik mee leven, is een korting van €54,- Dus meer dan 1/3 korting ongeveer 33%.

Daarom vind ik zo'n aktie tussen leverancier & verdeler, priceless tegenover de klanten! :-d

Klinkt dat wat logisch? :weetniet

Nu ben ik vandaag voor het eerst aan het Dappen geweest,

alleen vond het gewoon drie keer niets om die dingen onder de kraan uit te knijpen/spoelen.

Leek wel een oude dame met verimpelde handjes 8-())

Dus is gewoon een enorme super aktie, voor nu een mooie prijs.

Is het niet goed genoeg, ja dan maar niet zo krenterig wezen!

(zo denk ik er over) :roll

Ik mag dan wel niet mee doen, maar dit is toch wel een Top deal hoor :-)^
Vindt de normale prijs al niet gek :weetniet

Ga zo door ;)

@DKBM, ik heb ook genoeg pads, maar ik stop ze liever niet in de wasmachine.
Heb het nu 2 keer gedaan maar heber geen lekker gevoel bij.

Dus de padwasher komt ergens op zolder te staan en ik maak ze daarin achter elkaar schoon voordat ik ze weer weg leg.

Dat uitknijpen en wringen heb ik het ook niet zo op, daar is al 1 pad van gescheurd bij mij volgens mij.

Slim nagedacht Tim, nu tegen actie prijs inkopen, als mensen hem over een half jaar willen kopen betalen ze de volle prijs weer, goede winst.
Niks mis mee, gewoon goed nagedacht.

Zo doen supermarkten dat ook veel, maar die leggen dan niet alles in de schappen.
Dan is het zogenaamd op.

@ Jeroen: ik heb er al 1 ;)

en "Mag dan wel niet mee doen" bedoel ik mee dat ik dus gewoon er niet aan mee doe.

Praktisch vraagje: wanneer mogen/moeten we betalen? Is dat begin volgende maand zoals eerder gezegd in dit topic? Kwestie van mijn uitgaven wat te kunnen plannen :)

1)Abarth
2) Fluffy
3) TiTaTovenaar Tinus hehe
4) MrSandman
5) Werner
6) Snitser
7) Hendrik83
8) Jeroen
9) Peter A3 TDI
10) -Vanquish-
11) Bas
12) Dirk
13) Paultjuh
14) 276159 (aka Joeri)
15) H@RM
16) Rob84
17) VTECMaster
18) dmotion
19) Berrie.eu (Berrie)
20) Jeffrey rallye
21) Leon1987
22) Dark devil (tim)
23) bejabo

ik kan het ook niet laten :lol

Vandaag m'n padwasher binnen gekregen (nee niet via deze actie dus) en voor de mensen die twijfelen ff een korte review.

Padwasher.webp

Zojuist de padwasher getest. Het is even uitvogelen hoeveel water je er nu exact in moet doen, maar eenmaal de juiste hoeveelheid erin is het een fluitje van een cent. Echt ongelooflijk hoe snel schoon de pads weer worden, als ik nu nadenk over hoe vaak ik heb staan tieren als een pad verzadigd was en ik een nieuwe moest pakken dan is dit echt een hele grote aanwinst! :cool
Had er ook een sprayflesje Pad Cleaner o.i.d. bijgekregen. Naar mijn idee is dit gewoon een veredelde versie van APC, ruikt hetzelfde en schuimt hetzelfde. ;)

Dus voor de mensen die er nog niet helemaal over uit zijn of ze nu wel of niet een padwasher moeten nemen:

DOEN!!!!!

Hier nog even een filmpje wat ik ooit gemaakt heb van de padwasher, zie vanzelf hoe simpel het gaat:

En ook ik kan het niet laten! Ben erg benieuwd, lijkt me een onmisbaar apparaat.

1)Abarth
2) Fluffy
3) TiTaTovenaar Tinus hehe
4) MrSandman
5) Werner
6) Snitser
7) Hendrik83
8) Jeroen
9) Peter A3 TDI
10) -Vanquish-
11) Bas
12) Dirk
13) Paultjuh
14) 276159 (aka Joeri)
15) H@RM
16) Rob84
17) VTECMaster
18) dmotion
19) Berrie.eu (Berrie)
20) Jeffrey rallye
21) Leon1987
22) Dark devil (tim)
23) bejabo
24) Tom

stimpy68 zei:
Hier nog even een filmpje wat ik ooit gemaakt heb van de padwasher, zie vanzelf hoe simpel het gaat

Blij om te zien dat het bij jou dus ook nog een beetje spettert Adrie, ik wist niet helemaal zeker of ik de juiste hoeveelheid nu exact had te pakken. Heb het nu zo gevuld dat wanneer je de Grit Guard naar beneden duwt hij net een beetje onder het water staat.
Meer water gaf niet echt beter resultaat, en aangezien de DAP ook nog is zeikes nat wordt leek me dat ook niet echt de manier.

Status
Niet open voor verdere reacties.