• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Actie Universal Pad Washer

CXpeu

Detailing addict
6 jun 2008
131
65
Landsingerland
Leuke actie voor de Universal Pad Washer | 45% korting | Beschikbaar: 10.

Maar was :confused: dat niet een druppel op de gloeiende plaat.......... was helaas :worried: te laat toen ik het zag. Dan maar wachten op een groupsbuy of zelf eentje in elkaar flanzen ;)
 
Je had alles al in je wagentje moeten stoppen en gelijk om 19:00 uur moeten afrekenen met de code en dan nog had je grote kans dat je al te laat was. Deze aanbieding was om 19:01 al helemaal uitverkocht!
 
Ik heb er hier nog één staan. Besteld, maar uiteindelijk nooit gebruikt, mag overgenomen worden.

*VERKOCHT*
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: Zluytr
Gisteren heb ik hem voor het eerst gebruikt. Wat een heerlijk apparaat!! Zou niet meer zonder kunnen.
Voorheen liep ik altijd naar mijn buitenkraantje waar ik de pads dan tussendoor reinigde. Einde van de dag waren mijn tegels in de voortuin helemaal wit uitgeslagen van de polijstmiddelen.:D
Dat bleef dan ook dagen liggen.... vrouwtje ook gelijk sago natuurlijk.

Nu bespaar ik super veel tijd met het schoonmaken van de pads.. en me voortuin blijft ook schoon!
Onmisbaar!! Nooit meer zonder.
 
  • Leuk
Reactions: Zluytr