• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Gyeon bandendressing verwijderen

Meebooh

Detailing trainee
31 jul 2023
55
27
Ik zou mijn banden eens willen behandelen met carpro darkside. Gebruik nu gyeon tyre. Zou het voldoende zijn de banden met een bandenreiniger een paar keer te schrobben om de gyeon dressing te verwijderen.
 
Ik heb van de week ook de banden van de Z4 en gisteren die van de Audi geheel ontdaan van oude tire dressings. Heb brake buster, Surfex, en velgen reiniger gebruikt en daarna in de Darkside gezet.
 
ok thx....de gyeon wheelcleaner zal het dan wel doen .. was wat in twijfel :)

benieuwd trouwens naar de carpro darkside...lees ik veel goede dingen over
 
ok thx....de gyeon wheelcleaner zal het dan wel doen .. was wat in twijfel :)

benieuwd trouwens naar de carpro darkside...lees ik veel goede dingen over
Ik heb al wat banden dressings gebruikt zoals enkele van Meguiar's, Nuke Guys, Dope Fibers, Gyeon, Black Obsidian en van Great-Lion. Maar de Darkside is een blijver voor mij, niet zo vettig als al die andere en blijft toch zeker 3 weken.
 
Darkside blijft bij droog weer zeker meer dan 3 weken zitten bij mij, met regen ongeveer 3.
Ik gebruik ook de bandenreiniger van hetzelfde merk. Heb nog geen beter spul gevonden.
 
  • Leuk
Reactions: Meebooh