• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

gyeon bathe+

ALFIrE

Detailing chief
12 sep 2008
262
100
Gisteren voor het eerst de Bathe+ als shampoo gebruikt.

Een 3-tal weken geleden heb ik de auto van het vrouwtje (donderblauwe a-klasse) als eens behandeld na een normale wasbeurt met shampoo op een monello spons. Sheeting was tijdesn afspuiten met de tuinslang heel ster aanwezig. Auto is sindsdien 1x gewassen met megs NXT.

Maar nu dus als shampoo. Ik heb 6 liter warm water, 10ml shampoo en dan met de tuinslang (regenwater) aangevuld tot 8 liter. Ik was onder de indruk van de hoeveelheid schuim die ik hiermee verkreeg. Echter verdwijnt dat snel als sneeuw voor de zon, en heb je een gewone emmer water over...

Tevens kon ik geen echte geur waarnemen.

Wassen ging vlot, de mitt gleed mooi over de lak, reiniging was goed. Bij de aito van het vrouwtje gleed die nog beter over de lak.

Opnieuw afgespoten met de tuinslang. Sheeting van de a-klasse was heel sterk! Van mijn auto was die ook heel goed

De auto's werden niet correct nagedroogd. Achteraf merk ik dat er op mijn auto wel vlekken zichtbaar zijn, en op de a-klasse niet. Ruiten heb ik nagelopen met valet pro glasreiniger, behalve mijn voorruit. Ook daar is een waas aanwezig.

Glans is wel opmerkelijk, evenals mooi metallic flake zichtbaar.

Is het een goede shampoo? jazeker. Is het top? Ik twijfel. Mijn andere voorkeursshampoo blijft duidelijk mijn favoriet.

Beading op de a-klasse is prachtig, op mijn auto nog niet kunnen zien (nog geen regen gehad), maar de a heeft dus de sponsbehandeling gekregen.

Benieuw hoe lang de auto proper zal blijven, gezien de claim van zelfreiniging...

Sowieso mis ik echter een geurtje en schuim. Voelt een beetje raar aan, de auti wassen met 2 emmers, waarvan er 1 gewoon water lijkt...