Mogen we de Gyeon TowelWash ook verwachten in het assortiment?
Of kan ik beter voor de Nanolex microfiber wash gaan?
Of kan ik beter voor de Nanolex microfiber wash gaan?
Dat klopt, het zelfreinigende vermogen van MOHS is ook beter dan PRIME. MOHS is ook harder dan PRIME. PRIME heeft weer betere beading en een knalreflectie / versterkend effect.Juffer1;n418121 zei:De Mohs geeft mijn inziens wel betere sheeting dan de Prime.
Je gaat al de mist in door te zeggen dat polijsten overgeslagen wordt, omdat het nieuwe lak is. Ook nieuwe fabriekslakken kunnen het best (mild) gepolijst worden. Elke nieuwe auto wordt standaard ook gepolijst door een dealer en dat wordt meestal niet zo goed gedaan.Franco;n433727 zei:Tim. Hoi, ik wil voor mijn nieuwe F31 een extra lak bescherming geven en heb ik hiervoor de Gyeon gekozen, echter weet ik maar niet hoe waarmee te beginnen door de forse diversiteit van soorten producten binnnen Gyeon. Polijsten wordt sowieso overgeslagen omdat het nieuwe lak is.....maar de rest...?
Groet, Franco
Vermoed wel dat ze 'break' bedoelen.New #Q2CanCoat is here! 200ml which is about 20% more of the same properties liquid with just spray-on application. Same price, but new, great packaging and a free microfiber in the set. Each set contains of 2 sprayers with a very clear guide to clean them after use. So if you brake 1, you have one more chance to clean the 2nd after use(it will brake after around 48h if not cleaned).