• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Gyeon Ceramic Quartz Coating

@Dennis van der Willik waarom niet? Ik heb met succes gedaan onder een carport.
ik zou het zelf niet doen, coating komt toch heel nauw, wind vocht ed spelen allemaal mee. gelukkig doet iedereen waar hij/zij zich goed bij voelt, maar ik zou het persoonlijk niet adviseren. tis geen tientje wat je erop smeert en als het mis gaat makkelijk kan verwijderen zoals wax bijvoorbeeld
 
Is er iemand die weet of ik anti fog van Gyeon kan verwijderen met prep of glasscleaner?

Ben bang dat ik teveel gebruikt heb.
De vorige keer is het goed gegaan en nu constant meer vocht dan voorheen.

Morgen maar even over doen en werken met een wafeldoek. Heb het vanmiddag met een mf doek gedaan.
 
Is er iemand die weet of ik anti fog van Gyeon kan verwijderen met prep of glasscleaner?

Ben bang dat ik teveel gebruikt heb.
De vorige keer is het goed gegaan en nu constant meer vocht dan voorheen.

Morgen maar even over doen en werken met een wafeldoek. Heb het vanmiddag met een mf doek gedaan.
Ik heb geen ervaring met de Gyeon anti fog. Maar ik zou Gyeon prep of Nanolex ex proberen en kijken of dit het product eraf haalt.
 
  • Leuk
Reactions: Ronniiie
Ik heb alleen ervaring met de Nanolex, maar denk dat de producten elkaar niet veel ontlopen.

Maar ik ben bang dat als het goed uitgehard is, dat het polijsten word.
 
  • Leuk
Reactions: RoyR en Ronniiie
Autoglym Glass Polish is eigenlijk de enige die je effectief aan de binnenkant kunt gebruiken.
 
  • Leuk
Reactions: Ronniiie
Ik heb toevallig hetzelfde probleem gehad. Gewoon een glass cleaner is voldoende. Ik heb Clearly menthol met een normale doeken gebruikt. Peluche verde ofzo.
Is die anti fog er dan al helemaal af?
Dus 1 of 2x een glas reiniger gebruiken. En je anti fog is eraf?
 
Enkel de eerste avond vocht gehad.

Dag erna wel even met Gyeon prep erover gegaan en daarna niks geen vocht meer gezien. Ik denk det er hier en daar nog een beetje product zat. Thnx voor het meedenken iedergeval!
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
Ik ben niet s’werelds grootste Gyeon fan, verre van omdat ik oa vind dat dit merk teveel credits krijgt voor verpakkingen en uiterlijk enzo terwijl het nog steeds maar gewoon plastic flesjes en kartonnen doosjes zijn...maargoed, dat is misschien mijn tekortkoming dat ik daar de meerwaarde niet van inzie.

Vandaag zag ik in op de mooie nieuwe CC site hetvolgende staan en dat sloeg voor mij werkelijk alles:
https://www.carclean.com/nl/gyeon-brochure.html
Ik dacht eerst dat het een grapje was en hoop stiekem nog dat dit een van die “bugs” is op de site met artikelen die nog verwijderd worden maar als we voorts moeten betalen voor een brochure van een merk anno 2017 bijna 2018 met een hele digitale wereld met mooie websites van de merken zelf dan doet Gyeon iets erg goed...marketing ten top als iemand deze brochures zou kopen...

De producten van dit merk zijn in pricipe niks mis mee, al zijn sommige producten twijfelachtig “beter” of “uniek” naar mijn mening en wordt dit merk teveel ge-hyped maar dat is mijn persoonlijke mening...een brochure uitbrengen en daar geld voor vragen gaat mij te dan ook wel erg ver.
 
Is die anti fog er dan al helemaal af?
Dus 1 of 2x een glas reiniger gebruiken. En je anti fog is eraf?

Geen idee of het helemaal weg is, maar had t in de scenic van m’n vrouw te dik gesmeerd. Kon ff geen suède doekje vinden dus een disco duo gepakt.
Dag erna was het tijdens rijden een grote waas.
Na schoonmaken met Clearly menthol eens tegen de zijruit gehijgd en die
besloeg gewoon.
In m’n bmw waar ook gyeon fog op zit kan ik me een ongeluk hijgen tegen de ruit, maar die beslaat niet. (Dunner opgebracht met appicator en suède doekje)
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
@Jansen
Weet jij of er verschil zit qua geur tussen de bathe en de bathe+.
Ik vind de bathe+ zo goed als geurloos.
 
@ArnoldG Voor zover ik kan ruiken is bathe+ inderdaad geurloos. Bathe heeft daarentegen wel degelijk een geur, al vind ik die moeilijk te definieren. Het ruikt vrij chemisch en niet zo lekker als bijvoorbeeld btbm of die van mothers.