• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Gyeon durabead

Q² DuraBead is a advanced, two-ingredient and multi-layer ceramic coating designed to suit the requirements of Gyeon Certified Detailers. Multiple layers of Q² Mohs as the base coat topped with a extremely hydrophobic, flourine based top coat Q² Bead result with incompared hydrophobicity, self-cleaning and great durability.

Het zorgt voor een langere levensduur en betere zelf reiniging.
Dit is echter iets wat je zelf niet kan aanbrengen maar alleen door gecertificeerde detailers kan gedaan worden.
 
Daar kan een consument als ik niet over oordelen omdat het niet los te koop is voor de consument.

Ik kan dus wel heel hard ja roepen, Maar dat zou 100% gelogen zijn.

Maar laat ik de vraag eens omdraaien. Wat verwacht je zelf van een coating en waarom overweeg je deze te nemen?
 
Daar kan een consument als ik niet over oordelen omdat het niet los te koop is voor de consument.

Ik kan dus wel heel hard ja roepen, Maar dat zou 100% gelogen zijn.

Maar laat ik de vraag eens omdraaien. Wat verwacht je zelf van een coating en waarom overweeg je deze te nemen?

Het is een nieuwe auto,
Voor betere bescherming en kras bestendiger ??
 
Ik denk dat er weinig hier echt ervaring mee hebben, behalve de mannen van cc zelf.

De basis is Mohs en dat is gewoon goed, en daar komt een extra jasje overheen.

Ja de Mohs maakt de lak iets harder en helpt tegen krasjes, maar verwacht geen wonderen.
 
Elk voordeel heeft zn nadeel!.. Xpel is toch een soort wrap... en is wel iets minder strak dan zonder. Het is net wat je wil.