Hierbij schrijf ik mijn eerste review, dit na 8 jaar poetsen waarvan ik het 5 jaar detailen mag noemen
Heb tot kort geleden 8 jaar bij een autobedrijf gewerkt, waar ik langzaam maar zeker de slag te pakken kreeg. Hierdoor heb ik gewoonweg ook nooit tijd gehad om show-offs te doen of reviews te schrijven. Dit is eigenlijk wel jammer omdat ik regelmatig zeer exclusieve auto's onder mijn hoede heb gekregen. ( Maserati, Ferrari, Porsche, Bentley, en een enkele Lamborghini)
Echter ben ik daar gestopt en heb nu meer vrije tijd!!
Het object: Mijn Porsche Boxster S type 987
Doel: dak coaten!
Stappen:
1. Auto wassen en drogen, uiteraard met de twee emmer methode gewassen en gedroogd met een gyeon q2m droogdoek.
2. Dak cleanen met ragtop cleaner van autofinesse (gedurende het wassen).
3. Dak droog trekken met een extractor.
4. Dak verder drogen met de fohn.
5. Alle pluisjes van het dak afhalen met een kleding roller :-D
6. Afplakken!
Daarna begonnen met het coaten, niet te zuinig zijn en een mooie egale laag aanbrengen. Na de eerste laag heb ik het dak droog geblazen met een föhn,
Dit heb ik nog tweemaal herhaald, leek me genoeg om de winter door te komen^.
Foto's volgen hieronder!
Conclusie:
Mooi spul en makkelijk in gebruik. Goed afplakken is een must, als het op de lak komt kun je het wel wegwrijven met een quick detailler.
Als je binnen staat werkt het veel makkelijker dan wanneer je buiten staat. Je krijgt een veel egalere laag en gebruikt veeeel minder materiaal.
Vind de Gyeon Fabricoat wel aan de prijs. Ik heb de 400ml variant en die is bijna leeg na 2 Boxsters. Echter heb ik de eerste buiten gedaan, en dit verbruikt bijna dubbel zo veel. Wellicht dat ik er binnen nog 1 dak mee kan behandelen.
Ik houd jullie op de hoogte van de duurzaamheid en na een regenbui.
Heb tot kort geleden 8 jaar bij een autobedrijf gewerkt, waar ik langzaam maar zeker de slag te pakken kreeg. Hierdoor heb ik gewoonweg ook nooit tijd gehad om show-offs te doen of reviews te schrijven. Dit is eigenlijk wel jammer omdat ik regelmatig zeer exclusieve auto's onder mijn hoede heb gekregen. ( Maserati, Ferrari, Porsche, Bentley, en een enkele Lamborghini)
Echter ben ik daar gestopt en heb nu meer vrije tijd!!
Het object: Mijn Porsche Boxster S type 987
Doel: dak coaten!
Stappen:
1. Auto wassen en drogen, uiteraard met de twee emmer methode gewassen en gedroogd met een gyeon q2m droogdoek.
2. Dak cleanen met ragtop cleaner van autofinesse (gedurende het wassen).
3. Dak droog trekken met een extractor.
4. Dak verder drogen met de fohn.
5. Alle pluisjes van het dak afhalen met een kleding roller :-D
6. Afplakken!
Daarna begonnen met het coaten, niet te zuinig zijn en een mooie egale laag aanbrengen. Na de eerste laag heb ik het dak droog geblazen met een föhn,
Dit heb ik nog tweemaal herhaald, leek me genoeg om de winter door te komen^.
Foto's volgen hieronder!
Conclusie:
Mooi spul en makkelijk in gebruik. Goed afplakken is een must, als het op de lak komt kun je het wel wegwrijven met een quick detailler.
Als je binnen staat werkt het veel makkelijker dan wanneer je buiten staat. Je krijgt een veel egalere laag en gebruikt veeeel minder materiaal.
Vind de Gyeon Fabricoat wel aan de prijs. Ik heb de 400ml variant en die is bijna leeg na 2 Boxsters. Echter heb ik de eerste buiten gedaan, en dit verbruikt bijna dubbel zo veel. Wellicht dat ik er binnen nog 1 dak mee kan behandelen.
Ik houd jullie op de hoogte van de duurzaamheid en na een regenbui.