• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Gyeon Glass+

Robbe De Grave

Detailing rookie
20 jun 2023
24
12
Zichem (België)
Hallo,
Wat zijn jullie ervaringen met de Gyeon Glass+ ?
Heb in het verleden de nanolex reactiving glass cleaner gehad en de Glaco DX en de View EVO en bij ze alle 3 klapperden de ruitenwissers als hel.
Had alles goed ontvet en voorbereid van tevoren , helaas bleven ze klapperen.
Nu denk ik erover om de Gyeon Glass+ eens te proberen.
De ruitenwissers zijn 2,5 jaar oud.
Het gekke is , als ik de ruit scrub met de Glaco Compound Roll On ze totaal niet meer klapperen.
Alvast mercikes

heb met view evo goede ervaringen. Wel raam eerst machinaal gepolijst met de gyeon glasspolish. Zit er nu al 8 maanden op en werkt nog top zonder klapperen

Ik heb er wel ervaring mee, ik heb mijn ruiten in de Soft 99 Glaco staan, dat werk perfect overigens.

Gyeon Glass+ is een reinigings- onderhoud product en geen volwaardige sealant.
Na het wassen onderhoud ik mijn ruiten met Gyeon Glass+

Omdat in het begin veel mensen niet enthousiast waren ben ik heel voorzichtig geweest met het aanbrengen in de vorm van heel minimaal aanbrengen.
Spray het NIET op je ruit, maar gebruik een MF doek of nog beter een disco padje. 1 spraytje is echt voldoende, ik breng het dus na het wassen, op een nog licht vochtige ruit aan.

Laatst bewerkt:
Yves (die Gyeon gozert) gaf op de socials deze week de tip om Glass+ op je voorruit te sprayen net voordat je met de auto weggaat, én de voorruit is nat van de regen. Paar spraytjes op de natte ruit en dan met de ruitenwissers eroverheen. Dat ga ik binnenkort proberen, nu wachten tot het ooit regent…..oh wacht ;).

Ik gebruik Glass+ op onze lichtstraat. De ruiten met Glass+ blijven langer schoon dan die zonder.

• Verbluft
  • Leuk
Reacties: GeBas en RoyR
heb met view evo goede ervaringen. Wel raam eerst machinaal gepolijst met de gyeon glasspolish. Zit er nu al 8 maanden op en werkt nog top zonder klapperen
Heb het nu sinds juli op de ruit zitten. Ik gebruik mijn ruitenwissers echt zo min mogelijk. Gaat tot nu toe goed maar merk dat het na een week door zooi heen rijden al wel duidelijk minder snel parelt als op een schone ruit.

Yves (die Gyeon gozert) gaf op de socials deze week de tip om Glass+ op je voorruit te sprayen net voordat je met de auto weggaat, én de voorruit is nat van de regen. Paar spraytjes op de natte ruit en dan met de ruitenwissers eroverheen. Dat ga ik binnenkort proberen, nu wachten tot het ooit regent…..oh wacht ;).
Ik gebruik Glass+ op onze lichtstraat. De ruiten met Glass+ blijven langer schoon dan die zonder.

Goed om te horen!

Heb het nu sinds juli op de ruit zitten. Ik gebruik mijn ruitenwissers echt zo min mogelijk. Gaat tot nu toe goed maar merk dat het na een week door zooi heen rijden al wel duidelijk minder snel parelt als op een schone ruit.

Het is dan ook geen echte coating.

Gebruikt iemand het soms aan de binnenkant?
Dara is het niet voorbeeld, dus dat zou onverstandig zijn.

Dat het wat minder parelt, op vuil, dat is denk ik logisch.
Dat zal je op lak ook zo ervaren met een coating.