• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Gyeon Mohs of andere glascoatings buiten aanbrengen

vroom2212

Detailing addict
25 jun 2020
65
68
Utrecht
Hoi allemaal,

Ik heb onlangs een nieuwe auto aangeschaft (foto's volgen later nog :D)! En daar wil ik een ceramic coating op aanbrengen, zoals de Gyeon Q2Mohs, alleen kan ik niet ergens overdakt of binnen staan. Aangezien ik geen garage of carport heb.

Is dit te doen? Of neem ik dan een groot risico?
 
Ik heb gisteren Gyeon Trim op mijn koplampen aangebracht, ook buiten zonder overkapping. Ik ga zo kijken of het gelukt is haha.. Risico is dat de duurzaamheid flink verminderd
 
  • Leuk
Reactions: vroom2212
Risico is dat de duurzaamheid flink verminderd

Dat is denk ik nog het minste risico. Op plekken waar vocht (zoals condens of dauw) op een verse coating komt hard het daar anders uit als op de plekken waar dat niet gebeurd. Gevolg is dat je een groot spikkelpaleis krijgt wat je alleen oplost door alles er weer af te polijsten. Bij een verse lak coating valt dat niet mee kan ik je uit ervaring vertellen.
 
  • Leuk
Reactions: vroom2212 en RoyR