• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

GYEON - Q²M WOOLIE

Nickkenny

Detailing addict
5 jan 2015
101
65
GYEON - Q²M WOOLIE na 1 jaar komt wol los ?
Vroeger CarPro - Merino Wool Mitt en veel beter.
Is CarPro - Merino Wool Mitt nog beschikbaar op de site ?

Bij Carclean hebben ze geen C*!p#?.
Zelf heb ik hele goede ervaringen met Microfiber Madness Incredipad.
Dit is een combinatie van een washmitt en spons.

Wat is lekkerder : McDonalds of Burger King.

Dat is een kwestie van smaak. Wool Mitt houdt meer water vast en is bij goed onderhoud van je wol ook zachter voor je lak, echter zijn de Gyeon en Microfiber Madness microvezels erg goed in het vuil grijpen en insluiten waardoor deze ook niet meer krast en makkelijker zijn in onderhoud. Een MF ding kun je in de wasmachine gooien, Merino Wool Mitt's niet.

Ik heb van Dodo Juice de Merino Wheel Mitt (ook wol maar dan voor de velgen) en dan werkt MF toch stukken lekkerder. Die Merino Wheel Mitt is een uitstekend top ding die ik zo weer zou kopen voor de velgen maar het duurt lang voordat ie droog is, minder makkelijk schoon maakt en een kortere levensduur heeft (zeggen ze)

Ja @Youri hamburgersss. En jij gaat vast naar de Mac vanwege de McKroket

Um, off topic @Istnogferarie bij beide tenten kan ik mezelf helemaal tonnetje rond vreten voor die 20 eu.....

On topic heb zelf de microfiber madness washmitt die glijd lekker over de lak, en op de auto van t meissie ga ik met de monello thick mitt tekeer die doet het ook lekker.

Greetzz

• Leuk
Reacties: Tommy86
Wie had hier laatst nog een stukje van Dodo Juice gepost waarin grofweg stond wat je van de levensduur van producten kon verwachten?
Er stond bijvoorbeeld iets in over wollen mitts en dat je met een jaar blij mocht zijn (vond dat zelf nogal kort).
Er stond ook bij dat voor een wollen mitt de cyclus nat - laten drogen - bijna droog - nat etc. het beste is. Dus niet nat opbergen, maar ook niet superdroog laten worden.

Ik heb tot op heden nog maar 2 mitts gehad. Ik ben begonnen met de Monello - Thick Mitt en vond dit een prima handschoen. Lekker veel water opnemen en de lange haren pakken genoeg op. Tijden een bezoek aan e CC-showroom is mij verteld dat als ik de Thick Mitt goed vond, ik zeker de Gyeon - Smoothie erbi moest nemen omdat deze nóg beter vuil vasthield en dus ook veiliger is. Beide vind ik fijne mitts.

Greetz

• Leuk
Reacties: Istnogferarie
Ik heb tot op heden nog maar 2 mitts gehad. Ik ben begonnen met de Monello - Thick Mitt en vond dit een prima handschoen. Lekker veel water opnemen en de lange haren pakken genoeg op. Tijden een bezoek aan e CC-showroom is mij verteld dat als ik de Thick Mitt goed vond, ik zeker de Gyeon - Smoothie erbi moest nemen omdat deze nóg beter vuil vasthield en dus ook veiliger is. Beide vind ik fijne mitts.

Greetz

Ik heb die Smoothie van Q. ook van vast gehad en het is inderdaad een lekker ding. Pakt goed vast, zit veel vocht in.... :worried: