• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

GYEON SHOW 2021, 2-3 november 2021. Nieuwe producten en meer!

Dibbuz

Bastard of Bling
Medewerker
Tester of Bling
6 apr 2008
7.501
198
44
2021-GYEON-SHOW-fb-cover.png


Net als in 2020 organiseert GYEON ook in 2021 de GYEON SHOW.


De show is gericht op nieuwe GYEON producten, inspirerende gasten, discussies en tonnen spectaculair nieuws! Elke dag presenteren is er een stream op de sociale mediakanalen van GYEON en er is zelfs een speciaal online platform - www.gyeonshow.com
Het gaat niet alleen om producten. Je zal discussies zien over de meest recente industrie-onderwerpen,
interviews en enkele geweldige filmpremières aangeboden door het internationale GYEON-team.
1f64c.png


GYEON Show 2020 was een enorm succes, dus GYEON legt de lat nog hoger dit najaar om een nog professionelere stream af te leveren.
De streams worden op 2 en 3 november uitgezonden vanaf 17.00 uur (Nederlandse tijd).

Voor dinsdag 2 november:


Programma:

Gyeon_Show2021_program_3.jpg

Uiteraard komen we na de GYEON SHOW met updates over de nieuwe producten en beschikbaarheid!
 
Zit net te kijken. Ziet er veelbelovend uit. De nieuwe applicator lijkt me ook wel handig werken.
 
Laatst bewerkt:
Veelbelovend, maar ik vraag me vooral af hoe de oude generatie Gyeon coatings (dan denk ik vooral aan CanCoat, waar menig hobbyist wel een fles van heeft staan) zich verhouden tot de nieuwe coatings.
Zijn deze nog combineerbaar? Heeft dit een negatiever/slechter eindresultaat tot gevolg (indien oude versie CanCoat wordt aangebracht op een EVO coating)?
Ik denk dat dit nog vele vragen met zich mee zal brengen...

Spijtig dat ze geen EVO versie van RIM hebben uitgebracht! Daar zou een langere duurtijd ECHT tot zijn recht komen!?
 
  • Leuk
Reactions: Zrobb
Spijtig dat ze geen EVO versie van RIM hebben uitgebracht! Daar zou een langere duurtijd ECHT tot zijn recht komen!?
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd wat beter werkt, de ‘gewone’ coating of de RIM. Ik ben van plan om komende winter m’n velgen in de RIM te zetten en heb een fles CanCoat aangeschaft als eerste ervaring met een coating
 
De manier van aanbrengen van die nieuwe coatings lijkt wel erg mooi. FLATS, FLAST, HOPPA, keigoed product....

De "Pure EVO" is wel gaaf hoor: 3 jaar standtijd en grote marge (tot 10 minuten) voor het afnemen ervan.
 
  • Leuk
Reactions: schaef
Aan de ene kant vind ik het fantastisch wat ze bereikt/gedaan hebben. Het maakt de drempel vele malen kleiner om een coating te gaan aanbrengen. Ook het feit dat de coatings nu buiten aangebracht kunnen worden onder goeie weersomstandigheden is top.

Aan de andere kant…
Tot voor kort boezemde het aanbrengen van een coating bij velen nog wat “angst”/terughoudendheid in. Ook het aanbrengen in optimale condities was voor velen een struikelblok.
Die drempel valt nu grotendeels weg en dit zou wel eens kunnen leiden tot grote problemen, wanneer iedereen nu snel even een coatinkje kan leggen. Enkel opsmeren en afvegen, toch?

Net nu ik aan het uitkijken was naar een ander merk coating voor de BMW, flikken ze me dit
Vooral het feit dat de hydrofobe eigenschappen uitstekend zouden blijven tot aan het einde van de levensduur van de coating maakt me uitermate nieuwsgierig!
 
@mfmeijer RIM is speciaal ontworpen om hogere temperaturen te weerstaan. Dit in tegenstelling tot een gewone coating. Bij de EVO zal dit waarschijnlijk niet anders zijn.
MOHS is ook perfect voor velgen. De reden om RIM uit te brengen is dat deze meer betaalbaar is dan MOHS. Want het aantal mensen dat tegen de 100 euro voor een velgencoating gaat uitgeven is gewoon veel minder dan 4 tientjes.
 
Aan de andere kant…
Tot voor kort boezemde het aanbrengen van een coating bij velen nog wat “angst”/terughoudendheid in. Ook het aanbrengen in optimale condities was voor velen een struikelblok.
Die drempel valt nu grotendeels weg en dit zou wel eens kunnen leiden tot grote problemen, wanneer iedereen nu snel even een coatinkje kan leggen. Enkel opsmeren en afvegen, toch?

Ik ben één van die personen die terughoudend is/was en graag nog een wax gebruikt. Ondanks dat ik over een garage beschik, was ik vooral terughoudend door high spots en waterspots. Ik neig er nu wel naar om een coating te proberen, de Pure Evo lijkt me wel wat. Ook al is dit een "wij van wc-eend" filmpje, het aanbrengen lijkt zo gemakkelijk (of nog makkelijker) als een wax. Het blijft m.i. verstandig om de coating methodisch aan te brengen in een daarvoor geschikte ruimte/omgeving.

@Dibbuz heb je een grove indicatie wanneer de nieuwe producten worden verwacht?
 
  • Leuk
Reactions: Nick1407
MOHS is ook perfect voor velgen. De reden om RIM uit te brengen is dat deze meer betaalbaar is dan MOHS. Want het aantal mensen dat tegen de 100 euro voor een velgencoating gaat uitgeven is gewoon veel minder dan 4 tientjes.
Maar dan moet Pure in theorie ook kunnen denk ik? Die is ook aardig chemical resistent naar wat ik begrijp.
 
  • Leuk
Reactions: Altos
@Dibbuz voorheen werd mohs dan in 3 lagen aangebracht op de velgen voor maximale bescherming. Kan dit dan met de EVO in 1 laag? Of kan je deze dan layeren in bvb. 2 lagen?
 
Ja MOHS EVO kan in één laag. De enige die nog in 2 laagjes moet is Syncro omdat je 2 producten krijgt.
Je kunt, als je wilt, MOHS EVO, nog steeds layeren met 2 laagjes maar het is niet meer noodzakelijk zoals bij de huidige formule.

Volgens mij kun je echt elke coating voor lakwerk ook voor velgen gebruiken. Zo heet worden velgen nooit dat hitte echt een issue wordt.
Daarnaast wordt een lakzwarte motorkap gloeiend heet in de zomer en dat gaat ook zonder problemen. Pure zou trouwens inderdaad wel eens een fantastische velgencoating kunnen zijn omdat deze het meest chemisch resistent is in de huidige line-up bij onze testen.
 
@Dibbuz heb je een grove indicatie wanneer de nieuwe producten worden verwacht?
De coatings mogen sowieso pas vanaf 1 januari 2022 verkocht worden. Eerder is niet toegestaan.
Dit is zodat de coatings zoveel mogelijk overal tegelijkertijd verkrijgbaar zijn.

Er komt een luchtvracht met deze coatings onze kant op waarvan we uitgaan dat deze voor 1 januari hier is.