• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

GYEON SHOW 2021, 2-3 november 2021. Nieuwe producten en meer!

Ja, als het uren droog blijft. Ben vooral benieuwd hoe lang het moet duren voordat er regen/vocht op mag komen.

Er zijn vandaag de dag namelijk coatings die heel vlot de wijde wereld in mogen.
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
Prijzen zijn bekend alleen zie je die niet omdat de coating als 'uitverkocht' staat. De prijzen zijn gelijk aan de oude prijzen van de vorige versie. Alleen Syncro wijkt af omdat de verpakkingen nu 30+30 en 50+50ml zijn i.p.v. 50+30 en 100+50ml.

Voorlopig kun je een bundel selecteren bij de coatings zelf en zijn er geen aparte bundel producten. Dit omdat het nu al zo onoverzichtelijk is met de EVO en non-EVO producten. Deze worden zichtbaar zodra het product besteld kan worden.
 
Laatst bewerkt:
  • Geweldig
Reactions: RoCo
@Dibbuz Ik heb net jullie filmpje op instagram gezien, waar jullie de Gyeon Pure EVO aanbrengen op een Peugeot.
Ik snap dat je meerdere doeken dient te gebruiken om de coating af te nemen en deze ook geregeld vervangt door nieuwe, maar hoe zit het met de applicator?
Ik verving de suède doekjes ook met regelmaat.
Heb je de hele wagen gecoat met 1 applicator?
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
Prijzen zijn bekend alleen zie je die niet omdat de coating als 'uitverkocht' staat. De prijzen zijn gelijk aan de oude prijzen van de vorige versie. Alleen Syncro wijkt af omdat de verpakkingen nu 30+30 en 50+50ml zijn i.p.v. 50+30 en 100+50ml.

Voorlopig kun je een bundel selecteren bij de coatings zelf en zijn er geen aparte bundel producten. Dit omdat het nu al zo onoverzichtelijk is met de EVO en non-EVO producten. Deze worden zichtbaar zodra het product besteld kan worden.
Mmm, ik snap hoe het staat, echter als je bijv meer doeken wilt gaat de berekening niet goed
 
Mmm, ik snap hoe het staat, echter als je bijv meer doeken wilt gaat de berekening niet goed
Opgelost, maximum aantal doeken (Baldwipes) met korting is wat er in de bundel staat (6 stuks).