• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Gyeon Trim en wax residu

Kadjar

Detailing trainee
6 aug 2016
98
40
57
Oost-Vlaanderen, Belgium
Weet iemand of bij het aanbrengen van Gyeon trim er ook wax residu wordt weggenomen? Indien niet, wat gebruiken jullie om dit te verwijderen op zwarte kunststof? Bestaat het Action wondersponsje nog?

Laatst bewerkt:
Het is zeer aan te raden om het kunststof eerst schoon te maken alvorens Trim aan te brengen. Wondersponjes werken vaak goed, maar ook warm water, APC of Prep kan je gebruiken.

De wondersponsjes bestaan zeker nog! "PowerSpons", "MelamineSpons", enzovoorts.

Action heeft ze sowieso, andere soortgelijke winkels waren in mijn omgeving totaal clueless over deze sponsjes terwijl ik ze daar ook wel eens haalde. Haha!

Ik gebruik de sponsjes i.c.m. APC+D om te reinigen én heel licht te schuren. Hierna ontvet ik voor de zekerheid met iets als Gyeon - Prep of Nanolex - EX.

Greetz

Ik had ook een paar kleine plekjes. Eigenlijk geen resultaat met apc, maar misschien komt dat omdat er een beetje acquafobia overheen is gegaan...
Binnenkort de wonderspons er overheen halen. Doen jullie die droog of nat gebruiken voor polijst residu??

@Marcel1973 vandaag ook geprobeerd met APC maar zonder resultaat. Dat wordt het wondersponsje halen die je wat moet natmaken voor het gebruik, wat meteen je vraag beantwoord.

Thnx
Droog kan ook meen ik, maar dan schuurt het meer. Maar dat zal niet de bedoeling zijn denk ik.

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Droog absoluut niet gebruiken!!
Het stof van melamine (product waar een wonderspons van gemaakt is) is kanker verwekkend.
Als de spons nat is kan er ook geen stof komen!!

• Leuk
Reacties: Marcel1973