• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Gyeon trim vs black WoW pro en alternatieven

Wat ik me trouwens afvraag (had een nieuw topic kunnen aanmaken, maar volgens mij kan het mooi binnen dit topic). Wat is de houdbaarheid van Gyeon Trim? Ik ben aan het twijfelen of ik Trim (coating) ga kopen of gewoon weer een dressing.

En is Trim na gebruik ook makkelijk weer weg te zetten en later voor bijvoorbeeld een(of meerdere) andere auto's te gebruiken?
 
Vandaag zak ik op youtube iemand die gyeon tire gebruikte om zijn plastic delen van het motorcompartiment te dressen.


Kijken vanaf minuut 6:30.

Heeft iemand van jullie dit al eens geprobeerd?
 
Tire kan je overal op smeren. :p Maja, gelukkig zijn er ook producten met een specifiek doel voor allerlei dingen. ;)

Inderdaad :D. Maar misschien had iemand het al eens getest en komt de standtijd wel in de buurt van dressings met dit specifiek doel (onder de motorruimte komt niet zo veel water...). Het valt ook op in het filmpje dat het plastic meteen veel donkerder word van kleur.
 
Ik hen het wel eens gedaan, maar herinner mij er weinig van. Liet dus weinig indruk achter, haha! :)

Als hij met een natte swaffel over het kunststof zou gaan, zou het ook donkerder worden. :) Het wordt enigszins gevoed, dus ja... ;)
 
  • Leuk
Reactions: DonButtie