• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Gyeon View: Cleanse probleem

YBTD

Detailing addict
11 apr 2020
38
50
39
Berlaar, België
Ik heb vandaag voor het eerst Gyeon View gebruikt. Nu begon ik met de Cleanse en bij het aanbrengen op de ruit werd deze echt redelijk snel hard en begon deze zelfs te schilferen? Heb terug Prep moeten gebruiken om het van de raam te krijgen.... Wat deed ik hier verkeerd?
 
Ik herken dit probleem niet helaas. Het is inderdaad de bedoeling dat het een beetje kan opdrogen. Daarna afnemen met een vochtige microfiber doek, en na wrijven met een droge microfiber doek. Ik weet niet hoelang je hebt gewacht tussen aanbrengen en afnemen, want het kan vrij snel gaan inderdaad, dat opdrogen. Als je met Prep afneemt, dan is de 'primer-functie' van de Cleanse ook weer teniet gedaan namelijk... Hier misschien een wat helderdere uitleg :p

 
Ik herken dit probleem niet helaas. Het is inderdaad de bedoeling dat het een beetje kan opdrogen. Daarna afnemen met een vochtige microfiber doek, en na wrijven met een droge microfiber doek. Ik weet niet hoelang je hebt gewacht tussen aanbrengen en afnemen, want het kan vrij snel gaan inderdaad, dat opdrogen. Als je met Prep afneemt, dan is de 'primer-functie' van de Cleanse ook weer teniet gedaan namelijk... Hier misschien een wat helderdere uitleg :p

Eingelijk was het onmiddelijk dat hij begon op te drogen en echt hard werd, heb echt Prep moeten gebruiken of het er af te krijgen. Zelf geen minuut gewacht, en het begon direct te schilferen ook. Was ook binnen dat ik het deed, dus niet in zonlicht ofzo... Had er een foto moeten nemen. Echt vreemd, de shilfers zitten zelfs nog tussen mijn ruit en de rubbers, met een borstje moeten tussenuit kuisen... leek mij echt niet de bedoeling.
 
Ligt eraan hoe snel na de 'prep sessie' het polijsten is gestart. Als deze niet volledig uit heeft kunnen dampen bijvoorbeeld, kan dat wellicht het snelle uitdrogen vd polish verklaren