• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Gyeon wax + aftoppen met Bead Maker

Gunlock

Detailing chief
28 mrt 2019
104
85
Sinds gisteren ben ik in het bezit van Gyeon Wax (nieuw product bij Carclean).

Morgen ga ik wat foto's van mijn auto maken en heb nog een flesje Bead Maker in de schuur staan. Kan ik Bead Maker gelijk na het waxen op brengen of zit er een cure tijd op? Wellicht is Bead Maker zelfs overbodig?
 
Ik denk dat je de Gyeon wax z'n ding moet laten doen. De bead maker zou ik pas een volgende keer na het wassen gebruiken (bij de vaststelling dat Gyeon z'n werking verliest).
 
Persoonlijk top ik een wax nooit meteen af. Welke wax het ook is of hoe de betreffende wax ook zijn ding doet, ik laat 'm liever even lekker uitzweten/curen.

Boostende producten komen dan wel bij de volgende wasbeurt.
 
  • Leuk
Reactions: RoyR en kawazxr
Ik heb persoonlijk goede ervaring met Bead Maker. Auto helemaal in de was zetten en dan dat spulletje erover. Perfect.
 
Ik zou sowieso nooit iets direct na een wax gebruiken. Je hebt net een wax/sealant afgenomen. Deze is nog verse en volgens ga je met een vloeistof of oplosmiddelen wrijven op die verse wax. In mijn hoofd kan het niet anders zo zijn dan dat je de wax (deels) teniet doet.