• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Gyeon Wetcoat op Prime : Goed idee ?

Alainro

Detailing addict
18 mei 2011
13
50
Ik ben van plan mijn wagen te behandelen met Gyeon Prime zodat hij de wintermaanden doorkomt.
Bij de aankoop van de Prime zit standaard een flesje Cure (100 ml).
Als de Cure opgebruikt is, is het dan een goed idee om de wagen elke paar weken te behandelen
met WetCoat of niet ?
Ik heb namelijk maar een kleine (niet verwarmde) garage waardoor het moeilijk is om mijn wagen daarin te bewerken.
Het lijkt me dus makkelijker om in de koude wintermaanden een WetCoat erop te zetten en de wagen af te spuiten met hoge druk.
Gaat het effect van de prime hierdoor verloren ?

Kan prima, wetcoat is net als prime erg water afstotend. Je zou ook nog kunnen denken aan de Gyeon Bathe + shampoo, "boost" je coating ook.
Zelf vindt ik dat de Cure​ moeilijk te verwerken is, je hebt snel last van een waas of strepen, daarom gebruik ik op mijn auto af en toe wetcoat ipv cure.

OK. Bedankt. Bathe+ shampoo heb ik reeds en zal inderdaad een meerwaarde geven.