• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Gyeon Wetcoat!

Kristof

Detailing addict
26 mrt 2018
31
50
44
Belgie West-Vlaanderen
Goede middag

Ik heb voorbije weekend een witte Opel onder handen genomen en het resultaat was verbluffend na de was en gebruik van de Gyeon Iron.. na alles afgestoomd en gewassen te hebben wou ik deze dan ook behandelen met de wetcoat van Gyeon.. dus op natte voertuig ingespoten en meteen terug afgespoten met HD.. maar nadat ik de neus pas had gedaan bleek dat er allemaal kleine vlekken in de lak te zien waren die er heel moeilijk af te krijgen waren.. nochtans het product geen 10sec laten zitten.. enig idee hoe dit komt en hoe ik die vlekken er makkelijker uit kan krijgen zonder hardnekkig te moeten gaan wrijven wat ook tijdrovend is??
 

Bijlagen

  • 9C5C85D8-9627-471E-9E2C-14EC439CDA9B.jpeg
    9C5C85D8-9627-471E-9E2C-14EC439CDA9B.jpeg
    280,3 KB · Weergaven: 139
Heb je ook een foto van de vlekken? Wetcoat moet je inderdaad direct afspuiten en ik zou het persoonlijk zelfs geen 10 sec laten zitten.
 
Heb helaas geen foto genomen en weet nu ook niet of het echt van de Wetcoat afkomstig was maar lijkt me sterk aangezien ik voordien niets had opgemerkt.. was precies kleine lichtbruine druppelvlekjes die zich hadden gehecht.. je moet wel van dicht kijken maar toch was ik uiteraard dan niet tevreden op het resultaat en gelukkige had ik maar de neus gedaan.. verwijderen lukte amper..
 
Was enkel begonnen met de motorkap en ik doe altijd paneel per paneel omdat ik weet dat je een wetcoat nooit te lang mag laten zitten.. de auto werd voordien ook helemaal gewassen volgens de juiste stappen.. dus vuil lijkt me onwaarschijnlijk
 
Bruine druppels... Daar kun je wel wat bij verzinnen, toch? :p

Dat paneel opnieuw wassen en checken.
Teer/hars verwijderaar en checken.
Mocht het nog niet weg zijn, dan eventueel kleien, en checken.
.....
 
QUOTE="Quantoxx, post: 365838, member: 4326"]Bruine druppels... Daar kun je wel wat bij verzinnen, toch? :p

Dat paneel opnieuw wassen en checken.
Teer/hars verwijderaar en checken.
Mocht het nog niet weg zijn, dan eventueel kleien, en checken.
.....[/QUOTE]

Ja dacht ook aan kleien maar kan misschien inderdaad eens proberen met een TAR remover.. van Iron kan het niet zijn aangezien de auto daarmee volledig werd behandeld.. zie foto
 

Bijlagen

  • FE69D0E9-47F8-4C6A-B884-7966235339BB.jpeg
    FE69D0E9-47F8-4C6A-B884-7966235339BB.jpeg
    203,5 KB · Weergaven: 192