• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

hagelschade laten verwijderen.

gompy58

Detailing rookie
4 jun 2010
12
0
Ik heb met 3 autos gisteren hagelschade opgelopen. De een wat meer dan de ander.

Kan iemand me wellicht een advies geven voor een goed adres om dit op te lossen ?

De kosten maken me eigenlijk niet zoveel uit aangezien dit volledig door de verzekering is gedekt. Ik wil alleen voorkomen dat ik bij de zogenaamde expert terecht kom die me van de regen in de drup helpt

Alvast bedankt voor de tips.
 
Dit is mischien wat voor je. Vorig jaar waren er honderden mensen die met hagelschade zich melden...vandaar dit speciale hagelschade-herstelbedrijf.

Mijn ervaring (en dat van 2 vrienden) met dit bedrijf (was weliswaar geen hagelschade waar aan gewerkt is) is gewoon goed; klantvriendelijk en erg netjes met schadeherstel..


http://www.abshoppenbrouwers.nl/Nieuws/Pages/hagelnieuw.aspx
 
Laten uitlepelen, vorig jaar hier in belgie ook zo een extreme hagel neerslag geweest, amerikanen zijn toen gekomen en hebben perfect werk geleverd greetz