• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hallo aan iedereen! (zie ook mijn vraagje 'inside')

DrLaxus

Detailing rookie
2 mrt 2010
15
2
Dag iedereen,

Mijn naam is Stefan en ik ben van Belgie en ben software engineer van beroep.
Sinds bijna een jaar rijd ik met een blauwe VW Scirocco TSI (foto's volgen misschien later nog ;-) ).

Ik gebruik al vanaf het begin meguiars producten zoals tech wax, paint cleaner, ultimate quick detailer, clay, etc en ook towels en microfibers heb ik van hetzelfde merk. Over het resultaat ben ik altijd heel tevreden geweest. Ik beschouw mezelf niet als een absolute beginner in detailing maar ook geen expert.

Maar ik wil nu een stap verder gaan met een polishing machine omdat er hier en daar toch een aantal lak defectjes zijn en swirls. Zelfs van 'day one' had de wagen een paar kleine lak defectjes die ik nu (machinaal) wil gaan wegwerken. Dit met de hand doen is bijna onmogelijk en wel vermoeiend na een aantal uren hiermee bezig te zijn. Ik ga me dus een DAP500 starter kit aanschaffen.

Omdat het hier blijkbaar vol zit met detailing kenners lijkt me dit de ideale plaats om te vertoeven!

Dus hier komt mijn vraag (of eerder een bezorgdheid misschien)...