• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hallo allemaal!

Mark-J

Detailing trainee
17 jul 2016
19
35
36
Goedemiddag allemaal,

Mijn naam is Mark, docent aan hogeschool Inholland in het dagelijks leven. Sinds de afgelopen 2 jaar rijd ik rond in een metallic blauwe Fiat Punto. Tot op heden ben ik nog geen was en wax perfectionist, maar probeer me dit wel eigen te maken. Dit forum lijkt me een goede leerschool! Hieronder een tweetal foto's van mijn bolide.

Groet,

Mark

IMG_20151101_151813.webp IMG_20151101_151837.webp

Hallo allemaal, bedankt voor de welkomstberichten! De lak is inderdaad erg mooi, zelfs met mijn tot nog toe beperkte middelen kan ik deze een mooie glans geven!

Bedankt voor de complimenten! Vandaag ook een afspraak gemaakt om mijn achterruiten te laten tinten, vind ik persoonlijk een stuk strakker staan. Ik zie in de zon aardig wat waskrasjes, ben benieuwd hoe de Autoglym hierbij gaat helpen :)

Ik gebruik hem niet dagelijks, eerder 1 keer per week :) Het is een 1.4 T-jet uitvoering. Rijdt zeer prettig, best vlot! Ook voorzien van de nodige luxe, cruise/climate control, handsfree bellen via BT en een knappe stereo. Prima dus!

Afgelopen oktober naar Berlijn gereden met gemiddeld 140/150 km/h, auto gaf geen kick en ik was zelf nog vrij fris na de rit.

• Leuk
Reacties: Ferdy
Zelf heb ik nu het volgende;

- Washandschoen
- NXT shampoo van Meguiars
- Scratch X 2.0
- Gold class Quik Wax
- Autoglym SRP
- De nodige microvezel doekjes en polijstpads

Vanavond wordt de Autoglym bezorgd dus morgenochtend ga ik aan de slag er mee :)