• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hallo allemaal

Next

Detailing trainee
16 jul 2019
10
35
Ik ben dennis en Ik poets al een aantal jaren, maar wil het zelf steeds mooier en beter.
Maar ben nog steeds zoekende wat het beste resultaat geeft. Ik rij nu in een Opel insignia tourer donker grijs/ zwart. Ik lees veel info over verschillende merken. Zelf polijst ik de auto met een dap900 en gebruik monello en wax het met gold van meguiars. Wat ik mis is de diepe wetlook glans Glaze en sealant heb ik nog nooit gedaan daar ben ik me nu wat meer in aan verdiepen. Voor tips hoor ik het graag.

Gr dennis
 

Bijlagen

  • 5C4CD6C7-5EB2-4CBD-9012-2D92EC339EF7.jpeg
    5C4CD6C7-5EB2-4CBD-9012-2D92EC339EF7.jpeg
    183,1 KB · Weergaven: 123
  • 96C99C36-5ED6-4B26-93FC-0E33D23929BA.jpeg
    96C99C36-5ED6-4B26-93FC-0E33D23929BA.jpeg
    169,9 KB · Weergaven: 169
  • Leuk
Reactions: PA27506
Welkom, ik heb een licht grijze ( cosmic Grey ) Insignia in bestelling staan.
Je krijgt hier vast goede tips!
Heb je al eens gelezen over Bead maker?
 
  • Leuk
Reactions: Next
welkom dennis ;) als je willt gaan voor de diepe wetlook zou ik als wax opteren voor de witte poorboys world natty's paste wax
misschien is de zwarte zelfs nog beter in jouw geval :p
ivm met meguiars heb ik zelf ook een paar keer gebruikt en in mijn opinie dikke rommel
zowel de klei als de wax.
de tiredressing vind ik dan weer wel goed van meg's
 
  • Leuk
Reactions: Next
Hi Dennis, welkom op het forum!

Zelf heb ik nog niet veel ervaring met verschillende producten maar ik heb laatst met Purple Haze Pro mijn auto gewaxt. Vind zelf dat de glans erg rijk is, wellicht het proberen waard? Of het een echte wetlook is durf ik niet te zeggen maar kun je zelf wellicht beoordelen mbv mijn post: https://forum.carclean.com/threads/renault-clio-lakbehandeling.22113/

iig veel plezier op het forum! :)
 
  • Leuk
Reactions: Next
Heya Next! :D

Welkom op het forum.

''Glans komt niet uit een potje'' ... ;) Op de foto's lijkt het alsof er een flinke waas over de lak ligt. Dat zal ook niet meehelpen aan de gewilde wetlook. De lak corrigeren waar nodig en dan afschalen tot een hoogwaardige finish = 90% van je wetlook zónder producten te gebruiken zoals wax/glaze/etc.

Als je daarna een goede wax zoekt zonder poespas: Collinite - 915. Deze kan je vervolgens een zetje geven tijdens wasbeurten om de beading/sheeting optimaal te houden. (Alle Collinites zijn scherp geprijsd en van goede kwaliteit)
 
  • Leuk
Reactions: Next
Bedankt voor je reactie, zal is gaan kijken
welkom dennis ;) als je willt gaan voor de diepe wetlook zou ik als wax opteren voor de witte poorboys world natty's paste wax
misschien is de zwarte zelfs nog beter in jouw geval :p
ivm met meguiars heb ik zelf ook een paar keer gebruikt en in mijn opinie dikke rommel
zowel de klei als de wax.
de tiredressing vind ik dan weer wel goed van meg's
 
Bedankt voor je informatie. Was t maar waar dat t uit een potje kwam

Heya Next! :D

Welkom op het forum.

''Glans komt niet uit een potje'' ... ;) Op de foto's lijkt het alsof er een flinke waas over de lak ligt. Dat zal ook niet meehelpen aan de gewilde wetlook. De lak corrigeren waar nodig en dan afschalen tot een hoogwaardige finish = 90% van je wetlook zónder producten te gebruiken zoals wax/glaze/etc.

Als je daarna een goede wax zoekt zonder poespas: Collinite - 915. Deze kan je vervolgens een zetje geven tijdens wasbeurten om de beading/sheeting optimaal te houden. (Alle Collinites zijn scherp geprijsd en van goede kwaliteit)