• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hallo allemaal

ArnoP

Detailing chief
20 mrt 2021
178
85
Zuid-Oost Brabant
Ik zal me hier ook maar eens voorstellen. Ik ben Arno en ben inmiddels al een poosje besmet met het virus om mijn (lease) auto en de auto van mijn vriendin netjes te houden.
Foamen met foamlans, wassen met 2 emmers en goede mitt, fijne droogdoek en een grote hoeveelheid aan kleinere doeken voor glas, interieur en vanalles. Daarnaast groeit de voorraad middeltjes ook gestaag (snow foam, shampoo, APC, leather cleaner, hybrid ceramic wax, tar and glue remover, iron remover en ik vergeet vast nog van alles.

Al lang aan het meelezen hier op het forum, al veel besteld bij Carclean maar nu kom ik langzaam maar zeker een beetje vast te zitten (zal daar een nieuw onderwerp voor aanmaken) waardoor het voorstellen er toch maar eens van moest komen.

En dan de auto's die ik (bijna) wekelijks extra aandacht geef; zelf mag ik van mijn baas in een rode Tesla Model 3 rond rijden, mijn vriendin rijdt een witte Seat Ibiza.

IMG_20200111_152707.jpg
 
Welkom en veel leesplezier, maar dat had je al even ;).
Mooie Tesla zeg, hij staat er blinkend bij.