• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hallo Carclean leden

of het nodig is bepaal je zelf. Het kan een niet perfecte auto net even dat beetje meer laten glimmen. Als jij het resultaat zonder glaze net zo mooi vind zou ik het achterwege laten. Ik persoonlijk gebruik wel altijd een soort glaze. Een pre-wax cleanser het dit dan. Uiteindelijk zitten in de meeste waxen ongeveer dezelfde oliën als in de wax dus de stelling verkorte standtijd is mij nog niet bewezen. Het maakt de auto wel extreem glad is mijn mening.
 
thanxs people. De glaze met de wax standtijd is dus even zelf bekijken. De ene glaze en wax is de andere natuurlijk ook niet.
Moet zeggen glad was het oppervlak zeker. Zag zelf ook geen kleine krassen of iets en moeders was tevreden. Wel goed om mee te nemen in de volgende beslissing.