• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hallo,Ciao,ff voorstellen alfa romeo 147

Alfisti

Detailing rookie
23 nov 2012
3
0
halloo,Ciao,Hello,
Ben fanatiek auto liefhebber .. kan haast ook niet anders op een forum als deze :-d en na vaak leuke en leerzame projectjes te hebben gevolgd maar eens besloten mezelf maar eens netjes voor te stellen.

Ik ben moes en rij tegenwoordig in een alfa romeo 147, kleur Nero Fuoco ... fotos volgen binnekort.

Voor de gene die nog gemengde kleur lak zoeken in amsterdam of het de moeite vinden om er heen te gaan ... heb net een klein potje..i.p.v stif..maar stift heb je toch niks aan..gehaald voor het luttele bedrag van 5 euro en op kleur gemengd terwijl je wacht:lol .. Pm me maar ik weet namelijk niet of dat hier posten toegestaan is.. en mocht je het denken..NEE ik werk niet in de auto lak branche ik had alleen zelf moeite om zoiets te vinden en ben dus alleen behulpzaam en verdien er geen CENT aan.

Ik wil trouwens ook nadat ik de steenslag en krasjes opgevuld heb mijn auto polijsten en vroeg me af of iemand met al de juiste spullen de tijd zou willen nemen om al dan niet tegen vergoeding voor gebruikt materiaal samen met mij de auto te polijsten.. voor info aanbod of suggesties hier over pm me maar :party

...Tip ..ik las over tandenstokers..sate prikkers in andere topics.. ik zelf het echt een Super Super klein kwastje gevonden bij een modelbouw shop voor 2.85 dus dat is ook maybe een idee voor iemand!!

Ze zijn te krijgen in verschillende grote s van die ik gekocht heb ..letterlijk 2 sprietjes van halve mm lang tot normaal klein kwastje.

Ik zag hier op een plaatje van iemand 3M kleine ronde schuurschijfjes voor het afschuren van overtollig lak na vullen.. iemand maybe een idee waar dat in of omg amsterdam te verkrijgen is???

hahaha na dit terug gelezen te hebben lijkt het wel marktplaats advertentie geworden maar ja tot zo ver .. Hallo dus!!!!