• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hallo daar!

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: Alex
Welkom
Ik ben zelf gisteren net lid geworden van het forum
Jouw auto is wel wat mooier dan die van mij
Ik hoop dat je een mooie glansrijke tijd mag hebben
 
Dank jullie wel! :grinning:


Haha wat gek! Ik heb het zelf maar 1 keer gepost, maar vast nog wel via de samenwerkende bedrijven ofzo.


Wat staat er nog op de planning:

- Andere velgen. Ik ben erg tevreden van deze, maar wil graag de overstap maken naar een iets 'cooler' merk. Wel wil ik de uitstraling ongeveer behouden.
.

Als je het setje velgen moest veranderen, heb ik wel interesse. Rij namelijk ook een V40 en de 17" ixion velgen die ik nu heb zijn wel knap, maar een maatje groter mag altijd. Ik woon toevallig ook tussen Antwerpen en Brussel :joy: .
 
Als je het setje velgen moest veranderen, heb ik wel interesse. Rij namelijk ook een V40 en de 17" ixion velgen die ik nu heb zijn wel knap, maar een maatje groter mag altijd. Ik woon toevallig ook tussen Antwerpen en Brussel :joy: .

Deze zijn 19". Als ik de overstap maak, zal het wel pas na de winter zijn denk ik. Of... Als de Kerstman gul is :innocent: Ik hou jullie op de hoogte!