• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hallo en alweer een nieuwe alfa rijder

phil93

Detailing addict
1 feb 2017
22
58
30
Hallo allemaal,

Sinds kort ben ik bezitter van een alfa giulietta (eerste auto). Deze moet natuurlijk netjes gepoetst blijven en vandaar dat ik hier wat aan het rond kijken ben op het forum. Vanmiddag maar gelijk wat spullen besteld om te starten met mijn verzameling:

  • Monello - Lancia Foam kit Artico Magico 5000ml
  • DoDo Juice - Born to be mild
  • Sonax - Xtreme Velgenreiniger
  • Poorboys World - Wheel Sealant
  • Monello - Disco Duo applicator pads
Als wax heb ik hier nog Riwax Star wax. Ervaring op de auto heb ik hier nog niet mee, maar gebruik hem voor de motor en daar heb ik geen klachten over. Wanneer deze op is zal ik gaan kijken voor wat anders, of jullie zouden me dit meteen al moeten afraden en een beter advies geven ;)

Nog een fototje van de auto

20170114_131345_zps7riabact.jpg
 
  • Leuk
Reactions: m@rio
Welkom op het forum en mooie auto, vooral als eerste auto.

Afraden niet direct. Maar wellicht is een Collinite een leuke verandering van wax voor de Alfa.
 
Welkom op het forum en mooie auto, vooral als eerste auto.

Afraden niet direct. Maar wellicht is een Collinite een leuke verandering van wax voor de Alfa.

Ik heb inderdaad veel goede reacties gelezen over collinite wax, wellicht wel het overwegen waard om deze een keer aan te schaffen.
 
  • Leuk
Reactions: tembaco
bedankt allemaal!
ondertussen heb ik het alfa`tje ook maar eens gepoetst
20170205_170543_zpsxuciljna.jpg