• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hallo Hallo

knetterkak

Detailing rookie
25 okt 2010
6
0
Hoi! De naam is Benny, maar vraag me niet naar m'n nickname want die is al jaren zo :)

Ik bezit sinds kort een (metallic) zwarte seat leon 1.6 sport uit 2000.
Sinds ik deze auto heb wil ik me concentreren op het handmatig poetsen van de auto.
(met de oude golf keek ik niet op een wasstraatje meer of minder):-b

Ik wil mijn leven dus beteren door van jullie tips e.d. gebruik te maken :cool:

Voor de Leon reed ik 2 jaar een Golf uit 1992 en daarvoor heb ik 5 jaar gereden in een Corrado g60 uit ' 89:heart_eyes: .
(De corrado deed ik wel altijd handmatig wassen en waxen:party: ). Helaas werd deze me uiteindelijk te duur, waardoor ik genoodzaakt was tijdelijk een oudere Golf aan te schaffen aangezien de Leons voor mij destijds nog te duur waren.

groeten!
 
Bartezzz zei:
welkom knetter

van waar je nadruk op handmatig?
heb je foto's :)

Nee foto's heb ik nog niet.
En tsja...waarom handmatig?
Ik denk dat ik eerst wat ervaring op wil doen in het poetsen zelf, dan mag het wel wat zweet kosten :)
 
Welkom hier! Veel suc6 met het onderhoud van je Leon!

knetterkak zei:
vraag me niet naar m'n nickname want die is al jaren zo :)

Na lang aarzelen trek ik toch maar de stoute schoenen aan...

OMFG!!!! =-o Verlos ons uit onze waanideeen, en deel het verhaal van de geboorte van jouw nickname, want ik krijg hier hele onsmakelijke visioenen, waar liters APC en geen enekele detailborstel tegenaan kan =-o
 
Ik denk dat ik jullie beter in de waan laat haha
Nee hoor, de waarheid over mijn nickname valt reuze mee en is saaier dan je zou verwachten.....:ja

Ik hoop alleen niet dat mijn nick in strijd is met de forum regels, aangezien ik ooit op een forum heb gezeten die deze naam niet konden waarderen en ik toen een ander aan moest maken. Afijn, ik zal het vanzelf wel (of niet) te horen krijgen van een van de admins/mods hier ;)