• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hallo iedereen, ik ben Konnor.

Konnor

Detailing addict
30 apr 2019
28
60
Hallo iedereen, ook ik doe bij deze mezelf even kort voorstellen aan jullie.

Aangezien ik begin April ook besloten heb om een andere auto aan te schaffen, heb ik ook de keuze gemaakt om deze goed te gaan onderhouden.
Ik ben op deze site en forum gekomen nadat ik wat onderzoek had gedaan, en heb hier toch het een ander heb mee gekregen.
Van hieruit besloten een paar euro te besteden, wat al snel enkele honderden euro's in 1.5 week tijd is geworden... Jullie kennen het allemaal wel ;).

Momenteel heb ik het volgende al aangeschaft:
- Diverse Washmitt's voor verschillende toepassingen;
- Diverse droog/glas/interieur polijst afname doeken;
- Enkele applicators;
- Emmer benodigdheden;
- Lancia Foam Kit;
- Shampoo;
- Wetcoat;
- Velgen en banden reinigers/ en banden coating;
- Glas cleaner en Vinyl & Rubber Care.

Ook ben ik nog van plan om een DAP900 V3 Raffini Starterskit - Platinum Pack aan te schaffen zodra mijn budget het weer toelaat, en nog een aantal andere aanvullingen zoals extra pads en wax. (Waarschijnlijk deze Wax)

Ik hoop nog meer op te steken in de komende tijd, aangezien ik een beginner ben en tijdens het doen het meeste zal leren.

• Leuk
Reacties: PA27506