• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hallo Iedereen

simms

Detailing rookie
4 jul 2020
3
15
Sinds 2 maanden helemaal bezeten van poetsspullen voor de auto.
Nog veel te leren over poetsspullen en toebehoren.
Rij sinds 2 weken met mijn nieuwe wagen(alle tips voor een zwarte wagen zijn welkom :blush:).
Nog zoveel om te ontdekken and i like it.
 
  • Leuk
Reactions: PA27506
Een tip voor je zwarte wagen zal vooral zijn dat je niet moet schrikken wat je tegenkomt als de lak schoon is met betrekking tot krasjes. Ik weet niet of je de wasstraat in verleden gebruikt hebt uiteraard. Maar mijn witte wagen van 7 jaar ziet er op het blote oog 10x beter uit als de zwarte unilak van 2 jaar oud. Schijn bedriegt uiteraard want ook de witte zit vol met krasjes alleen zijn die amper waarneembaar en bij zwart al vanaf 5 meter zichtbaar.
 
  • Leuk
Reactions: simms
Een tip voor je zwarte wagen zal vooral zijn dat je niet moet schrikken wat je tegenkomt als de lak schoon is met betrekking tot krasjes. Ik weet niet of je de wasstraat in verleden gebruikt hebt uiteraard. Maar mijn witte wagen van 7 jaar ziet er op het blote oog 10x beter uit als de zwarte unilak van 2 jaar oud. Schijn bedriegt uiteraard want ook de witte zit vol met krasjes alleen zijn die amper waarneembaar en bij zwart al vanaf 5 meter zichtbaar.
Geen wassstraat voor mij dat krijg ik niet over mijn hart en inderdaad zwart blijft een delicate kleur.